۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲
کد مطلب : ۳۶۵۳۲
امام جمعه شلمزار:

ياد خدا باعث آرامش و عزت و عظمت / همه بايد قدردان زحمات نيروي انتظامي باشند

امام جمعه شلمزار در خطبه هاي نماز جمعه شلمزار ياد خدا را زمينه ساز امنيت، آرامش، اقتدار و صلابت در جامعه عنوان کرد
ياد خدا باعث آرامش و عزت و عظمت / همه بايد قدردان زحمات نيروي انتظامي باشند
به گزارش جهانبین به نقل از کيار بيدار حجت الاسلام سلطان زاده در خطبه اول نماز جمعه شلمزار گفت: خداوند بزرگ در قرآن کريم خطاب به بندگان خود مي فرمايد:
«الَّذينَ آمَنُوا وَ تَطمَئِنُّ قُلُوبُهُم بِذِكرِ اللَّهِ أَلا بِذِكرِ اللَّهِ تَطمَئِنُّ القُلُوبُ» (الرعد – ۲۸) آنها كسانى هستند كه ايمان آورده و دل هايشان به ياد خدا آرامش مى‏ گيرد، آگاه باشيد كه تنها با ياد خدا دلها آرامش پيدا مى‏ كند، پس با توجه به اين آيه شريفه خدا را زياد ياد کنيد، در هر حالي و در هر شرايطي و در هر مکاني از ياد خدا غافل نشويد تا آرامش واقعي به زندگي شما راه يابد.

وي افزود: ياد خدا بود که باعث شد حضرت زينب سلام الله عليها مصائب کربلا را صبورانه تحمل نمايد و پس از حضور در برابر يزيد قاطعانه و بدون آنکه کوچکترين ترديدي داشته باشد در پاسخ به يزيد لعنت الله عليه که از حضرت زينب سلام الله عليها پرسيد در کربلا بر شما چه گذشت قاطعانه پاسخ دهد: "مارايت الا جميلا" در کربلا به جز زيبايي چيزي نديدم.


امام جمعه شلمزار در آغاز خطبه دوم نماز جمعه اين هفته شلمزار به مهمترين مناسبت هاي پيش رو در هفته آتي اشاره کرد و گفت: از امروز جمعه ۱۴مهر هفته نيروي انتظامي آغاز شد و اميدواريم فرارسيدن اين هفته براي پرسنل محترم ناجا سراسر خير و برکت و آرامش باشد.

حجت الاسلام سلطانزاده افزود: ارزش و اهميت کار پرسنل محترم ناجا بسيار بالا و ارجمند است و بي شک همه آحاد مردم اهميت کار نيروي انتظامي را درک مي کنند و مي دانند مجاهدت هاي پرسنل محترم نيروي انتظامي است که باعث شده است امنيت در کشور ما حاکم شود، متخلفان هميشه در ترس و واهمه باشند و قانون مندان هميشه در سايه حضور مقتدر پرسنل ناجا احساس امنيت و آرامش کنند.

امام جمعه شلمزار در ادامه به فرارسيدن ۱۵مهر روز روستا اشاره کرد و ضمن تقدير از تلاش هاي بنياد مسکن انقلاب اسلامي که زمينه اعطاء وام با کارمزد پائين را براي مردم ساکن در روستاها فراهم کرده است گفت: اميدواريم توجه به روستاها باعث شود بيش از پيش روستاييان به زندگي در روستا اميدوار شوند.

وي در ادامه سخنان خود به ۱۶مهر سالروز شهادت سردار حسين همداني شاره کرد و ياد و نام خاطره آن سردار را گرامي داشت.

حجت الاسلام به ديگر مناسبت روز ۱۶مهر که به نام روز جهاني کودک ناميده شده است اشاره نمود و افزود: متاسفانه روح و جسم کودکان دستآويز رسيدن برخي ديوصفتان دست آويز رسيدن به اهداف شومشان شده است، توافقاتي که در سند ۲۰۳۰ انجام شده است مغاير با شرع و قانون و اخلاق است اما برخي همچنان در حال توجيه اين سند ننگين هستند.

حجت الاسلام سلطانزاده در ادامه گفت: مواظب اتفاقاتي که در مهدهاي کودک مي افتد باشيم تا مبادا به کودکان معصوممان آموزش هايي داده شود که روح و جسم شان را آلوده کند.

انتهاي پيام1026ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۵۷:۲۲

10 Jan 2020