۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵
کد مطلب : ۲۳۸۴۲
مديرکل صداو سيماي چهارمحال و بختياري:

ظرفيت ايده آوري و غني سازي فکري در برگزاري کنگره شهداي استان، وطيفه رسانه استاني است

مديرکل صدا و سيماي استان: صدا و سيماي استان بايد با توجه به توانمندي و ظرفيت موجود بايد در توليد ايده، فکر و محتواي اثرگذار و فرهنگ ساز براي برنامه هاي مختلف راديويي و تلويزيوني هم مؤثر باشد.
ظرفيت ايده آوري و غني سازي فکري در برگزاري کنگره شهداي استان، وطيفه رسانه استاني است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر، مهرداد عظيمي، صبح امروز يک شنبه، در هفتمين نشست شوراي بسيج صدا و سيما،با اشاره به اهميت و ضرورت ترويج و تبيين فرهنگ ناب ايثار و شهادت در جامعه، حسن همکاري و تلاش براي برگزاري باشکوه نخستين کنگره ملي شهداي استان را خواستار شد.

وي،با اشاره به عملکرد و فعاليت هاي موثر بسيج به عنوان يک نيروي مردمي و کارآمد در صحنه هاي حساس و سرنوشت ساز انقلاب اسلامي، اهميت بسيج صدا و سيما در کمک به تحقق اهداف و افتخار رسانه ملي براي رشد و تعالي جامعه را يادآور شد.

عظيمي،گسترش اخلاق و معنويت در مرکز را از وظايف اصلي بسيج دانست و توجه جدي به بحث ايثار و شهادت، دفاع مقدس، روحيه و اخلاص بسيجي، پيروي از منويات و دغدغه هاي مقام معظم رهبري ، جريان شناسي و رصد اوضاع در حوزه هاي مختلف، هوشياري و بصيرت سياسي ضمن پرهيز از سياسي کاري و سياست زدگي، کمک به ارتقاء عملکرد مرکز با تعامل، همدلي و مشاوره صحيح و توجه به جايگاه رسانه را از ديگر شاخصه ها و انتظارات از بسيج صدا و سيما برشمرد.

به گزارش بام ايران خبر، کنگره سرداران و دو هزار و 400شهيد چهارمحال و بختياري قرار است مهرماه امسال در شهرکرد برگزار شد.


انتهاي پيام1020ج /510ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۱۱:۵۷

30 Dec 2019