۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۰
کد مطلب : ۱۷۰۹۲
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع):

مسئولان به شایستگی وظایف خود را در جنگ نرم انجام ندادند

سردار رضا محمد سلیمانی در نشست آموزشی و توجیهی مدیر مسئولان قرارگاه های فضای مجازی بصیرت استانها و اقشار سازمان بسیج گفت: مسئولان به شایستگی وظایف خود را در جنگ نرم انجام ندادند.
مسئولان به شایستگی وظایف خود را در جنگ نرم انجام ندادند
به گزارش جهان بین نیوز، سردار رضا محمد سلیمانی در نشست آموزشی و توجیهی مدیر مسئولان قرارگاه های فضای مجازی بصیرت استان‌ها و اقشار سازمان بسیج گفت: مسئولان به شایستگی وظایف خود را در جنگ نرم انجام ندادند.

وی در این همایش گفت: جهان از انقلاب اسلامی ما، صدای آزادی و آزادمردی را دریافت می‌کند.

محمدسلیمانی افزود: منویات حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از مظلومان در هرکجای جهان به واقعیت تبدیل شده و مشاهده می‎شود که علنا رهبری انقلاب حمایت ایران از مقاومت را اعلام کردند.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری با اشاره به حمله اسرائیل به غزه، گفت: اسرائیل با تجاوز خود به غزه باعث شد که فلسطین در کانون توجه دنیا قرار بگیرد و جهانی بودن مسئله فلسطین که از اهداف امام (ره) و انقلاب بود محقق شد.

محمدسلیمانی ادامه داد: این اقدام خبیثانه رژیم صهیوونیستی همچنین باعث شد قدرت و توان گروه‌های مقاومت درون زا شود و اتکای داخلی صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه مقاومت به توانایی تولید قدرت دست پیدا کرده است، اظهار کرد: در جنگ اخیر غزه، اسرائیل به دنبال از بین بردن ذخیره موشکی غزه بود و طبق گفته حماس تاکنون ۱۰ درصد این توانایی آشکار شده است.

وی با بیان اینکه آغاز فروپاشی اسرائیل با حمله اخیر به غزه رقم خورده است، افزود: شکست ارتش پرادعای اسرائیل در حمله زمینی به غزه بار دیگر این رژیم جعلی را در پیشبرد اهداف شوم خود ناکام کرد.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۱۸:۵۷

8 Jan 2020