۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶
کد مطلب : ۳۲۶۶۲

قوانین دست و پاگير بانک ها سد راه سرمايه گذاران

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختياري گفت: وجود برخي قوانين دست و پاگير بانك دلسردي سرمايه گذاران در انجام سرمايه گذاري هاي مختلف در استان را به دنبال داشته است.
قوانین دست و پاگير بانک ها سد راه سرمايه گذاران
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ سيامك سليماني دشتكي معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختياري اظهار كرد: بانك هاي عامل بايد به منظور افزايش سرمايه گذاري در بخش هاي مختلف و جذب سرمايه گذاران داخلي و خارجي با هدف تسريع در تكميل و بهره برداري از واحدهاي توليدي نيمه تمام و استفاده از تمامي ظرفيت واحدهاي فعال قوانين موجود را تسهيل كنند.

سليماني دشتكي افزود: البته ضرورت دارد تا هنگام ارائه تسهيلات بانكي به سرمايه گذاران داخلي و خارجي نسبت به مشخص شدن اهليت آن ها اقدام شود.

وي بيان داشت: رفع مشكلات بخش توليد به منظور افزايش اشتغال، كاهش نرخ بيكاري و رونق اقتصادي نياز به تلاش ويژه در بخش هاي مختلف و به ويژه در حوزه بانك هاي عامل است.

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختياري اضافه كرد: پرداخت تسهيلات جديد، تمديد مهلت بدهي و بخشودگي جرايم بانكي از مهمترين خواسته هاي بخش توليد و سرمايه گذاران فعال در اين حوزه محسوب مي شود.

وي عنوان داشت: همكاري مديران عامل بانك هاي چهارمحال و بختياري با مسئولان دستگاه هاي اجرايي و سرمايه گذاران مي تواند در بهبود بازدهي استفاده از تسهيلات مختلف مؤثر باشد.

سليماني دشتكي اظهار كرد: ستاد تسهيل و رفع موانع توليد چهارمحال و بختياري در سرعت بخشي به روند اجرايي پروژه هاي مختلف استان نقش مطلوبي داشته است.

افزوده مي شود در اين نشست مشكلات ۵ طرح توليدي چهارمحال و بختياري در زمينه هاي امور مالياتي و تسهيلات بانكي بررسي و راهكارهاي قانوني رفع اين مشكلات ارائه شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۲۳:۵۸

9 Jan 2020