۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷
کد مطلب : ۳۸۳۳۲
امام‌جمعه شهر فارسان

راهپيمايي ۲۲ بهمن به ملت‏ هاي مظلوم دنيا اميد مي‏ بخشد

امام‌جمعه شهر فارسان گفت: شکوه بخشيدن به راهپيمايي ۲۲ بهمن امسال با حضور پرشور و انقلابي توده‏هاي مردم که قطعاً به همان ميزان که به ملت‏هاي مظلوم دنيا اميد مي‏بخشد، باعث يأس و انفعال و انزواي قدرت‌هاي زورگو خواهد گرديد.
راهپيمايي ۲۲ بهمن به ملت‏ هاي مظلوم دنيا اميد مي‏ بخشد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام محسن ملک پور امام‌جمعه فارسان در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهر فارسان گفت: افغانستان پس از اشغال توسط آمريكا روز خوش به خود نديده است. جنايات متعدد آمريكايى‏ ها در كشتار روزانه مردم و حمله به مراسمات مذهبى و حتى كشتار مردم در عروسى‏ ها، مواردى پر تعداد از كارنامه ‏ى سياه استكبار در افغانستان است.

وي افزود: اما اقدامات اخير استكبار جهانى در منتقل كردن داعش و نيروهاى تكفيرى ضد اسلامى به افغانستان حكايت از طرح جديد آمريكا در جنايت در منطقه دارد. اقدامات تروريستى اخير در افغانستان نشان از قوت گرفتن نيروهاى تروريستى و تقويت آن‏ها توسط آمريكا دارد.

وي تصريح کرد: آمريكا كه در طول سالهاى پس از اشغال همواره در جنايت عليه مردم افغان دست داشته است و به‌عنوان‌مثال تحت حكومت اشغالگران آمريكايى ميزان توليد مواد مخدر در افغانستان چندين برابر شده است، بازهم دست از سر اين مردم برنداشته و به دنبال اجراى طرح استكبارى ديگرى در اين كشور است.

يكى از نگرانى‏هاى اصلى آمريكا و متحدانش نيروهاى تكفيرى آموزش داده‌شده را به كجا منتقل كنند

حجت‌الاسلام ملک پور افزود: يكى از نگرانى‏هاى اصلى آمريكا و متحدانش پس از نهايى شدن شكست داعش در عراق و سوريه، اين بوده و هست كه نيروهاى تكفيرى آموزش داده‌شده را به كجا منتقل كنند. شكست در عراق و سوريه البته براى آمريكا بسيار زيان‏بار بود. اگر داعش در عراق و سوريه پا مى‏ گرفت، متحدى براى اسرائيل و حامى خوبى براى طرح‏هاى آمريكا مى‏ شد كه باعث شود.

وي بيان داشت: كشورهايى مانند ايران و روسيه و... نيز از صدمات داعش‏ بى‏ نصيب نمانند و با مشغول شدن به جنگ‏هاى گسترده، زمينه‏ ى مبارزه با اسرائيل از ميان برود اما شكست داعش در عراق و سوريه كه ايران سهمى جدى در آن داشت، نقشه‏ ى آمريكا در منطقه را بر باد داد. اكنون آمريكا به دنبال جايى ديگر است كه بتواند نيروهاى تكفيرى آموزش‏ ديده و مسلح شده توسط آمريكا را به آن منتقل كند.

هدف آمريكا ايجاد امنيت براى رژيم صهيونيستى است

وي اظهار داشت: هدف آمريكا از انتقال تروريست‏هاى داعش به افغانستان، موجه كردن ادامه حضور خود در منطقه و ايجاد امنيت براى رژيم صهيونيستى است؛ و براى تروريست‏هاى موردحمايت آمريكا، شيعه و سنى فرق نمى‏ كند و مردم غيرنظامى اعم از شيعه و سنى هدف آن‏ها هستند.

امام جمعه فارسان گفت: مشغول سازي جهان اسلام و ايجاد حاشيه امن براى رژيم صهيونيستى ازجمله اهدافى است كه استكبار جهانى در جريان جنگ‌هاي نيابتى و ايجاد فتنه داعش دنبال مي‌کند امريکا با اين کار از مرگ حتمى و هميشگى اين جريان تروريستى جلوگيرى کرد حالا در اين شرايط پيچيده و ظالمانه چه بايد كرد تا از طرفى ضريب آسيب‌ها و تلفات و خسارت‌هاي ملت‌هاي مسلمان كاهش يابد و از جهتى نيز غده سرطانى اسرائيل در حاشيه امن قرار نگيرد و از همه مهم‏تر چهره واقعى ام‏ الفساد آمريكاى جنايتكار براى افكار عمومى دنيا به‏ ويژه ملت‌هاي مسلمان آشكارتر گردد.

وي افزود: شکوه بخشيدن به راهپيمايي ۲۲ بهمن امسال با حضور پرشور و انقلابي توده‏ هاي مردم که قطعاً به همان ميزان که به ملت‏هاي مظلوم دنيا اميد مي‏بخشد، باعث يأس و انفعال و انزواي قدرت‌هاي زورگو خواهد گرديد.

 وي بيان داشت: فعال‏سازى ماشين تبليغاتى و رسانه‏ اى و عمليات روانى جهان اسلام عليه رژيم صهيونيستى و آمريكاى جنايتكار و افشاى جنايتكاران جنگى و چهره‏ هاى خائن جهان اسلام همچون آل سعود و شكم‏ بارگان اماراتى که به خاطر خوش‏ خدمتى به اجانب و كفار و سران استكبار، به‏ راحتى هزاران مسلمان مظلوم را از دم تيغ مى‏ گذرانند و با بمب‏ ها و موشک‌هاي اهدايى غرب موردتهاجم وحشيانه همچون آنچه در يمن در جريان است، قرار مى‏ دهند.

انتهاي پيام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۳۱:۲۶

30 Dec 2019