۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱
کد مطلب : ۳۶۳۵۲
طی پیامی

مدیرکل کانون چهارمحال و بختیاری آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس را تبریک گفت

فرزاد رحیمی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را به دانش آموزان، دانشجویان، معلمان و اساتید تبریک گفت.
مدیرکل کانون چهارمحال و بختیاری آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس را تبریک گفت
به گزارش جهانبین نیوز؛ فرزاد رحیمی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را به دانش آموزان، دانشجویان، معلمان و اساتید تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

پاییز بهار اندیشه و شکوفایی دانش است بهاری که سبزیش جاودانه و طراوتش ماندگار است.
طلوع خورشید علم آموزی و دانش در مهرماه نشانگر شروع دورانی از تلاش و کوشش در راه تعلیم و تربیت و پرورش دانش آموزان است.

در جاری گشت زمان فصل « مهر» از راه رسید، تقارن اول مهر، بهار تعلیم و تربیت و هفته دفاع مقدس تابلوی مقاومت، ایثار و شهادت، حاوی این پیام تخصص و تعهدی است که باید در کنار هم باشند تا بشریت را از گرداب جهالت و گمراهی و تباهی نجات بخشند.

امیدوارم در سالی که به تدبیر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب مزین به نام "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" شده است با عمل به منویات رهبری عزیز و با تدبیر دولت خدمتگزار، بتوانیم ایران اسلامی را به قله‌های امید، پیشرفت و سربلندی برسانیم که این مهم با تلاش اساتید و معلمان سخت‌کوش و دانشجویان و دانش‌آموزان عزیز محقق خواهد شد.

در آغاز سال تحصیلی جدید، ضمن تبریک این جشن بزرگ، تبریک ویژه خود را به جوانه‌ها و شکوفه‌های نورسته کلاس اولی تقدیم می‌دارم و از خداوند منان بهترین‌ها را برایشان آرزومندم. امید که همواره در سایه علم و اندیشه پیروز و سرفراز باشند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۳۳:۱۳

1 Jan 2020