۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵
کد مطلب : ۱۸۴۴۲
در پیام مجمع نمایندگان استان آمده است:

آیت‌الله مهدوی‌کنی تکیه‌گاهی استوار برای نیروهای دلبسته به انقلاب بود

آیت‌الله مهدوی‌کنی تکیه‌گاهی استوار برای نیروهای دلبسته به انقلاب، امام و رهبری بود که فقدان ایشان بیش از پیش در میان این نیروها احساس می‌شود.
آیت‌الله مهدوی‌کنی تکیه‌گاهی استوار برای نیروهای دلبسته به انقلاب بود
به گزارش جهانبین‌نیوز، مجمع نمایندگان مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی، درگذشت عالم ربانی و یار دیرین امام و رهبری، آیت‌الله محمدرضا مهدوی‌کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است: ارتحال عالم وارسته و مجاهد نستوه حضرت آیت‌الله مهدوی‌کنی که عمر با برکت خود را صرف مجاهدت، تعلیم و تربیت نیروهای انقلابی و نشر معارف اسلامی و اخلاقی نموده‌اند باعث تألم و تاثر شدید شد.

در ادامه این پیام آمده است: ایشان در حقیقت، یاوری صدیق برای نظام و رهبری بود و خدمات کم نظیر و بی‌نظیری به انقلاب و کشور در مقاطع مختلف داشت و خدمات این یار سفر کرده از خاطره ملت رشید ایران پاک نخواهد شد.

در پیام مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی آمده است: آیت‌الله مهدوی‌کنی تکیه‌گاهی استوار برای نیروهای دلبسته به انقلاب، امام و رهبری بود که فقدان ایشان بیش از پیش در میان این نیروها احساس می‌شود.

در پایان این پیام آمده است: نمایندگان مردم چهارمحال وبختیاری در مجلس شورای اسلامی فقدان این عالم بزرگوار را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، علمای اعلام، اعضای محترم مجلس خبرگان رهبری، طلاب، شاگردان و خانواده معزز ایشان تسلیت عرض می‌کنند.

بر اساس این گزارش، آیت‌الله محمدرضا مهدوی‌کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری صبح امروز پس از 5 ماه به دیار باقی شتافت.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۰۷:۰۸

12 Jan 2020