۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
کد مطلب : ۳۷۱۲۶
امام جمعه شهرستان بن:

حمايت و رسيدگي از مردم زلزله زده وظيفه ديني همه ما است

امام جمعه شهرستان بن گفت: حمايت و رسيدگي از مردم زلزله زده وظيفه ديني همه ما است و انفاق از مماتحبون و آنچه انسان از او دوست دارد از نشانه‌هاي ايمان است
حمايت و رسيدگي از مردم زلزله زده وظيفه ديني همه ما است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  خبرنگار زنگ خبر، حجت السلام سيد حسن مير افضلي  امام جمعه شهرستان بن در حاشيه جلسه معارف شهرستان بن  با اشاره به آيات ابتدايي سوره مبارکه بقره و نشانه‌هاي متقين گفت: ايمان به غيب و اقامه نماز و انفاق از نشانه‌هاي متقين است لذا امروز بر همه مؤمنين و مسلمانان واجب است در حمايت از هم‌وطنان عزيز و صبور و سلحشور کرمانشاه اقدام و نسبت به ارسال کمک‌هاي لازم اعم از چادر و پتو و مواد غذايي اقدام نمايند.

وي ضمن ابراز تاسف از مجروح شدن و جان باختن عده زيادي از هموطنان دراستان کرمانشاه و شهرهاي غربي کشور گفت: با عرض تسليت به مناسبت اين حادثه ناگوار و جانسوز، دفترامام جمعه شهرستان بن آمادگي جمع آوري کمک هاي نقدي و غيرنقدي مردم عزيز شهرستان بن را براي هموطنان حادثه ديد را دارد.

امام‌جمعه بن انفاق از مما تحبون و آنچه انسان از او دوست دارد را از نشانه‌هاي ايمان خواند و از مسئولين خواست با اقدام خداجويانه با هماهنگي با زيرمجموعه‌هاي خود نسبت به جمع‌آوري کمک‌هاي نقدي و غيرنقدي اقدام نمايند.

وي بيان داشت: با محوريت سپاه ناحيه شهرستان بن سريعاً چادري در مقابل مسجد جامع شهر بن جهت جمع‌آوري کمک‌هاي مردمي به نمايندگي از کليه ادارات برپا گرديد و مسئولين نيز مبالغي را جهت کمک به مردم عزيز زلزله‌زده کرمانشاه تقبل کرده که مبالغ آن به‌صورت يکجا اعلام خواهد شد.

ميرافضلي گفت: شهرداري شهر  بن نسبت به تأمين يک دستگاه کاميون جهت ارسال کمک‌هاي مردمي شهرستان هميشه سرافراز بن اقدام کرده تا در اولين فرصت کمک‌هاي مردم به دست مردم زلزله برسد.
 
انتهاي پيام1026ج /520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۲:۴۰

27 Dec 2019