۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
کد مطلب : ۳۴۱۵۶
نماينده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کيار در مجلس شوراي اسلامي:

جوانان تحصیل‌کرده نقش ارزنده‌ای در برگزاری باشکوه انتخابات ایفا می‌کنند

نماينده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کيار در مجلس شوراي اسلامي در ديدار از دانشگاه آزاد اسلامي شهرکرد گفت: جوانان تحصيل کرده مي‌توانند نقش بسيار ارزنده‌اي در برگزاري هرچه باشکوه‌تر انتخابات پيش رو ايفا کنند و مسئولان دانشگاه‌ها بايد با ايجاد شرايط مطلوب براي دانشجويان، يک جو رقابتي همراه با رفاقت در انتخاباتي سالم را فراهم کنند تا جوانان بر اساس عقلانيت و تدبير فرد اصلح را انتخاب کنند
جوانان تحصیل‌کرده نقش ارزنده‌ای در برگزاری باشکوه انتخابات ایفا می‌کنند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد؛ علي کاظمي باباحيدري نماينده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کيار در مجلس شوراي اسلامي در ديدار از دانشگاه آزاد اسلامي شهرکرد گفت: رونق و توسعه کشور از دانشگاه شروع مي شود و با اجراي همايش و سمينارها در سطح دانشگاه تاکنون قدم هاي بسيار مطلوبي برداشته شده است.

وی افزود: پتروشيمي جم براي توليد بنزين درحال فعاليت است که اميدواريم با مشارکت استادان در اين زمينه بتوان نتايج خوبي براي استان کسب کرد.

نماينده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کيار در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به وجود مردم هميشه در صحنه به عنوان سرمايه اجتماعي قوي نظام جمهوري اسلامي، اظهار داشت: در انتخابات نيز حماسه آفريني مردم هر سال پرشورتر نسبت به دوره‌هاي گذشته برگزار شده است.

کاظمي بيان کرد: جوانان تحصيل کرده مي‌توانند نقش بسيار ارزنده‌اي در برگزاري هرچه باشکوه‌تر انتخابات پيش رو ايفا کنند و مسئولان دانشگاه‌ها بايد با ايجاد شرايط مطلوب براي دانشجويان، يک جو رقابتي همراه با رفاقت در انتخاباتي سالم را فراهم کنند تا جوانان بر اساس عقلانيت و تدبير فرد اصلح را انتخاب کنند.

نماينده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کيار در مجلس شوراي اسلامي اضافه کرد: فارغ التحصيلان دانشگاه مي‌توانند پس از فراغت از تحصيل نقش موثري در شکوفايي اقتصادي کشور ايفا کنند و اين مهم با برنامه‌ريزي کارشناسي مسولان دانشگاه‌ها محقق خواهد شد.

کاظمي حقابه چهارمحال و بختياري از رودخانه زاينده رود که از سوي وزارت نيرو اعلام شده است را ۲۳۷ ميليون متر مکعب اعلام و تاکيد کرد: تاکنون اعلام نشده مبناي اين ميزان حقابه از کجا آمده است اما چهارمحال و بختياري تنها ۲۱۹ ميليون متر مکعب از رودخانه زاينده رود برداشت دارد.

عضو کميسيون برنامه، بودجه و ديوان محاسبات مجلس شوراي اسلامي، گفت: در صورت اجراي کامل مصوبات شوراي عالي آب، بسياري از مشکلات بدون اجراي طرح‌هاي انتقال آب مديريت مي شود.

کاظمي تصريح کرد: مردم چهارمحال و بختياري با انتقال آب مازاد استان به منظور مصرف آشاميدني هيچگونه مشکلي ندارند.

وي با اشاره به تلاش نماينگان استان در مجلس شوراي اسلامي در خصوص تصويب سند گردشگري چهارمحال و بختياري، خاطرنشان کرد: در زمينه احداث جاده و برق رساني به نقاط محروم نيز در حال پيگيري مجدانه هستيم.

انتهاي پيام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۴۷:۱۴

4 Jan 2020