۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳
کد مطلب : ۳۹۱۰۶
نماز جمعه لردگان/

سپاه موهبتي الهي براي پاسداري از ايران زمين است

امام جمعه موقت لردگان با اشاره به رشادت‌هاي جانبازان گفت: جانبازان انقلاب اسلامي جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و با از دست دادن اعضاي بدن خود استقلال و عزت را براي ملت ايران به ارمغان آوردند.
سپاه موهبتي الهي براي پاسداري از ايران زمين است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ حجت الاسلام حسين قاسمپور امام جمعه موقت لردگان ضمن تبريک روز پاسدار به همه پاسدارهاي سرافراز انقلاب اسلامي گفت: به حق روز ولادت امام حسين (ع) را روز پاسدار نامگذاري کرده اند زيرا هم وجود مبارک امام حسين (ع) و هم پاسداران عزيز براي اعتلاي اسلام تلاش مي کنند.

وي گفت: به همه سبزپوشان هميشه در صحنه که يار و ياور انقلاب در همه صحنه ها مي باشند روزشان را تبريک مي گويم و همه بايد بدانند که اين افراد مايه افتخار انقلاب مي باشند زيرا کشور را به سمت استقلال و مستقل شدن به پيش بردن و ما امروز شاهد عظمت کشورمان در سطح منطقه مي باشيم.

قاسمپور گفت: عظمت سپاه مربوط به يک صحنه خاص نمي باشد و سپاه در همه صحنه ها و مواقع حساس عظمت خود را نشان داده است و واقعا نقطه قوت کشور ما وجود سپاه مقتدر و هميشه در صحنه مي باشد و امروز ما به جمله پر معناي حضرت امام (ره) که فرمودند: اگر سپاه نبود کشور نبود مي رسيم.

امام جمعه موقت لردگان گفت: بعضي ها به عنوان روشنفکر اگر تريبوني پيدا کنند به تخريب سپاه مي پردازند اما در موقع عمل و مواقع حساس کشور نام و نشاني از آنها نيست بنابراين ما بايد هوشيار باشيم و به حرف اين افراد به اصلاح خودشان روشنفکر گوش ندهيم.

وي خطاب به سبز پوشان سپاه پاسداران گفت: قدر لباس، قدرت و عظمت خود را بدانيد و به قيل و قال ها و هاي و هوي هاي عده اي معاند داخلي بي اعتنا باشيد و گوش ندهيد.

امام جمعه موقت لردگان گفت: دشمان بدانند ما با ايمان به خدا و تحت ولايت ولي امر مسلمين امام خامنه اي (مدظله العالي) اين انقلاب را به دست صاحب اصلي آن مي رسانيم و در اين راه ذره اي کوتاهي نخواهيم کرد.

وي گفت: ماه شعبان بهترين ماه براي استغفار مي باشد و زياد در اين ماه استغفار نماييد .
امام جمعه موقت لردگان گفت: پاي دين و امام ماندن و هرچه داشتن به پاي دين ريختن حضرت عباس(ع) را به اين عظمت رسانده و به همين خاطر است که زماني که آن حضرت به شهادت رسيدند امام حسين (ع) فرمودند الان کمرم شکست بنابراين لازم است ما نيز در دفاع از دين، اسلام، ولايت فقيه و کشورمان مانند حضرت عباس باشيم تا باعث تزلزل دين و کشورمان نشويم.

وي ضمن تبريک روز جانباز گفت: در دوران دفاع مقدس ما نيز افراد بسياري مانند حضرت عباس (ع) بودند که امروز جانباز مي باشند و به خاطر زحمات و سختي هاي که کشيده اند احترام آنها بايد در بين ما به عنوان فرهنگ و يک امر واجب باشد.

وي 2 ارديبهشت روز ولادت زين العابدين را تبريک گفت و افزود لازم است به خاطر اعياد پيش رو جشن ها خوب و با نظمي در سطح شهرستان گرفته شود
وي در پايان به 5 ارديبهشت سالروز شکست مفتضاحانه نيروهاي نظامي آمريکا در طبس اشاره کرد و گفت: اين شکست نشانه هاي بسياري براي دشمنان داخلي و خارجي ما داشت و اين امر باعث دشمني بيشتر دشمنان ما شد.
انتهاي پيام/630 ل
 
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۰۸:۳۶

17 Jan 2020