۰
plusresetminus
حجت الاسلام نکونام حمله صهيونيست ها به لبنان و هتک حرمت به ساحت پيامبر اکرم(ص) را نشانه ضعف آنها بيان نمود و گفت: اين گونه اقدامات از روي قدرت نيست بلکه نشان ازذلت و ضعف دشمن است که مي‌کوشد جلوي صدور اسلام را بگيرد.
حمله قدرتمند حزب الله سيلي محکمي به صورت اسرائيل بود / نامه مقام معظم رهبري سرعت شناخت اسلام در غرب را تسريع نمود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از اساتيد برتر، نماينده ولي‌فقيه در استان چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد در خطبه هاي نمازجمعه امروز ۱۰ بهمن ماه ۹۳ با اشاره به سالروز بازگشت امام خميني (ره) به ايران در ۱۲ بهمن ۵۷ گفت: ايستادگي و مقاومت مردم در آن سالها، نقشه ها و توطئه هاي دشمنان را خنثي نمود و راه بازگشت امام (ره) را به کشور باز کرد، امروز هم به خاطر ۳۶ سال ايستادگي و مقاومت مردم، انقلاب ما به همه جهان صادر شده و دشمنان ما نه تنها نتواستنه اند جلوي صدور انقلاب را بگيرند بلکه هر روز خوار تر و ذليل تر شده اند.

وي به اهميت حمله حساب شده و قدرتمند نيروهاي حزب الله لبنان در خاک اسرائيل و کشته شدن نيروهاي اسرائيلي پرداخت و افزود: اين عمليات که نويد آن از طرف نيروهاي حزب الله به تلافي عمليات تروريستي جنگده اسرائيلي و شهادت سردار ايراني و فرزند عماد مغنيه، از قبل به اسرائيل داده شده بود ، بهت و حيرت اسرائيل و رهبران آن را به همراه داشت که بعد از آن شروع به سانسور اخبار مربوط اين عمليات موفق آميز حزب الله کردند.

حجت الاسلام نکونام حمله صهيونيست ها به لبنان و هتک حرمت به ساحت پيامبر اکرم(ص) را نشانه ضعف آنها بيان نمود و گفت: اين گونه اقدامات نابخردانه از روي قدرت نيست بلکه نشان ازذلت و ضعف و نابودي دشمن است که مي‌کوشد به بهانه آزادي جلوي صدور اسلام را بگيرد.

وي سالروز وفات حضرت معصومه عليه السلام را به نمازگزاران تسليت گفت و خاطرنشان کرد: برکات وجود حرم اين بانوي بزرگوار در شهر قم براي همه مردم ايران و بخصوص مردم شهر قم بسيار ملموس است و وجود ايشان به الگويي براي جوانان و بخصوص دختران عفيف و پاکدامن جامعه تبديل شده است.

امام جمعه شهرکرد بهترين راه رسيدن اهل تقوا به اهداف خود را قانون مداري و حق مداري بيان کرد و تصريح کرد: اهل تقوا در مقابل حق و قانون خاضع و تسليم هستند و براي رسيدن به اهداف خود حقيقت را توجيه نمي کنند.

وي نامه مقام معظم رهبري به جوانان اروپا، امريکا و آفريقا را مانند نامه امام خميني (ره) به گورباچوف دانست و اضافه کرد: مقام معظم رهبري در نامه خود به جوانان آن کشور ها، آنها را به شناختن اسلام ناب از طريق منابع معتبر و موثقي مانند قرآن و سيره پيامبر(ص) دعوت کردند.

انتهای خبر/1024ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۳۴:۵۹

4 Feb 2020