۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶
کد مطلب : ۲۲۵۴۶
يک توليد کننده لباس:

جنس بي کيفيت رنگ و لعاب دار چيني در بازار بهتر به فروش مي رسد/ کالاي ايراني درست به مردم معرفي نشده است

طي اين سال ها به خاطر واردات بي رويه و بي اساس پوشاک چيني اغلب کارگاه هاي توليدي تعطيل شده و توليدکنندگان به خاطر به صرفه نبودن توليد مجبور به تعويض شغل شدند و برخی هم جنسي که توليد مي کنند را با مارک های خارجي به فروش مي رسانند.
جنس بي کيفيت رنگ و لعاب دار چيني در بازار بهتر به فروش مي رسد/ کالاي ايراني درست به مردم معرفي نشده است
به گزارش جهانبین نیوز اصغر رئيسي يکي از توليدکنندگان و فروشندگان پوشاک بازار شهرکرد در گفتگو با خبرنگار اساتيد برتر گفت: متاسفانه اغلب مردم به جاي توجه به نوع و کيفيت جنس همين که اسم مارک ايراني مي آيد ترجيح مي دهند جنس بي کيفيت و رنگ و لعاب دار چيني را به خاطر اينکه کمي ارزان تر است بدون توجه به ميزان کارکرد آن، خريداري مي کنند.

وي افزود: طي اين سال ها به خاطر واردات بي رويه و بي اساس پوشاک چيني و... اغلب کارگاه هاي توليدي تعطيل شده و توليدکنندگان به خاطر به صرفه نبودن توليد مجبور به تعويض شغل شدند و بعضا هم جنسي که توليد مي کنند با مارک ها و برچسب هاي خارجي در بازار به فروش مي رسانند در صورتي که جنس توليد شده در داخل کشور به مراتب از نظر کيفيت، رنگ و نوع بهتر از مشابه خارجي آن است.

اين فروشنده لباس خاطرنشان کرد: يکي از مشکلاتي که انواع لباس هاي خارجي دارند اين است که آن لباس ها هم از نظر سايز بندي و هم از نظر فرهنگي متناسب با مردم کشورهاي خودشان مي باشد، اين موضوع به مرور زمان هم در پوشش زنان و مردان ما تاثير منفي گذاشته و هم براي خود خريدار هم مشکلاتي از قبيل تنگي لباس، کوتاهي و گشادي، به وجود آورده است که اغلب مشتري نمي تواند انتخاب درستي داشته باشد.

وي تصريح کرد: با اينکه امکان دارد کالاهاي چيني براي ما فروشندگان سود بيشتري داشته باشد ولي توصيه مي کنم که شهروندان به سمت خريد کالاهاي بومي بروند، زيرا کيفيت کالاي داخل از نظر رنگ و طرح و کيفيت مي تواند با کالاهاي درجه يک خارجي رقابت کند و هم چرخه توليد ما بچرخد و کارگران و توليد کنندگان از کار بيکار نشوند.

رئيسي تاکيد کرد: اگر مسئولين واردات کالاهاي خارجي را به نحوي کنترل کنند و از طرفي توليدکنندگان را حمايت بيشتري کنند، از سوي ديگر هم از طريق صدا و سيما و دستگاه هاي فرهنگي کشور پوشش ايراني و سنتي و طرح هاي زيباي بومي را به مردم معرفي کنند قطعا توليد ما رونق مي گيرد و در آينده مي توانيم به يکي از صادرکنندگان عرصه پوشاک تبديل شويم زيرا طرح و رنگ ايراني يکي از بهترين، شادترين و زيباترين طرح هاي موجود در بازار ها مي باشد.

انتهای پیام/۱۰۲۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۴۴:۰۸

26 Dec 2019