۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴
کد مطلب : ۲۱۸۲۶
خطيب نماز جمعه بروجن:

چشم طمع افراد سودجو به زمين هاي شهرداري/ سپاه پاسداران در پيشبرد طرح هاي عمراني و سازندگي نقش چشمگيري داشته است

خطيب نماز جمعه بروجن با اشاره به وجود قطعه زميني مابين آموزش و پرورش و ترمينال بروجن در مساحتي نزديک به 72 هزار متر مربع خاطر نشان کرد: اين قطعه زمين 700 ميليارد ريال ارزش دارد که تاکنون چندين بار افراد سود جو نسبت به تصرف غيرقانوني آن اقدام کرده اند.
چشم طمع افراد سودجو به زمين هاي شهرداري/ سپاه پاسداران در پيشبرد طرح هاي عمراني و سازندگي نقش چشمگيري داشته است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام غلامعلي حسين نژاديان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن ضمن توصيه نمازگزاران به تقوي الهي اظهار کرد: سران استکبار اعتراف دارند که با وجود تحريم هاي فلج کننده نتوانسته ايم ايران را به تسليم واداريم.

حجت الاسلام حسين نژاديان با يادآور شدن روز ارتش بيان کرد: ۲۹ فروردين که به دست راهگشاي امام راحل در سال ۵۸ به نام روز ارتش نامگذاري شد يک نوع سپاس گذاري از ارتشي هاي وفادار به ارزشهاي انقلاب بود.

خطيب نماز جمعه بروجن با اشاره به روز دوم ارديبهشت تاسيس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به دستور امام (ره) افزود: هدف از تشکيل سپاه پاسداران نگهباني از انقلاب و دستاوردهاي آن بود.

وي، کوشش در راه تحقق آرمانهاي الهي و گسترش حاکميت قانون، تقويت توان دفاعي جمهوري اسلامي از راه همکاري با ديگر نيروهاي مسلح و آموزش نظامي از ديگر اهداف تشکيل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامي عنوان کرد.

حسين نژاديان، کمک به اجراي امور انتظامي، امنيتي، کنترل، تحقيق و دستگيري عناصر ضد انقلاب، مبارزه مسلحانه عليه جريانهاي مسلحانه ضد انقلاب، دفاع در برابر حملات و اشغال گري هاي عوامل بيگانه در داخل کشور و همکاري و هماهنگي موثر با نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران را از جمله ي وظايف سپاه برشمرد.

حجت الاسلام حسين نژاديان گفت: کمک در اجراي دستورات انقلاب اسلامي و دادگستري دولت جمهوري اسلامي، حمايت از نهضت هاي رهايي بخش جهان که نمادش در کل بين الملل قابل رويت است و کمک به پيشبرد طرح هاي عمراني و سازندگي که در بعد از هشت سال دفاع مقدس توانسته در طرح هاي عمراني نقش بسيار اميدوار کننده و چشمگير در سطح کشور داشته باشد، ازديگر وظايف سپاه پاسداران است.

وي تصريح کرد: در طول ۳۶ سال پيروزي انقلاب دشمنان نقشه هاي بسيار عجيبي براي ملت، کشور و انقلاب داشتند که سپاه پاسداران از درون انقلاب آنها را خنثي کرد.

خطيب نماز جمعه بروجن گفت: اگر سرداران و فرمانده هان عالي رتبه سپاه نبودند الان از سوريه، دمشق و اماکن مذهبي اثري نبود؛ دولت شيعي عراق منقبض شده بود و بغداد محل تاخ و تاز داعشي ها قرار داشت.

حجت الاسلم حسين نژاديان با اشاره به وجود قطعه زميني مابين آموزش و پرورش و ترمينال بروجن در مساحتي نزديک به ۷۲ هزار متر مربع خاطر نشان کرد: اين قطعه زمين ۷۰۰ ميليارد ريال ارزش دارد که تاکنون چندين بار افراد سود جو نسبت به تصرف غيرقانوني آن اقدام کرده اند.

وي با بيان اين که اين قطعه زمين در سال ۷۶ به شهرداري بروجن واگذار شده است، گفت: اميدواريم با اجرا شدن هر چه سريع تر طرح هاي لازم چشم طمع زمين خوران نسبت به آن بريده شود.

حسين نژاديان با اشاره به روز ۳۱ فروردين اول ماه رجب بيان کرد: اگر کسي در اين ماه حتي يک روز روزه بگيرد خدا را خشنود ميسازد و خشم الهي از وي دور مي گردد.

انتهاي پيام/1024ج/۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۱۰:۰۵

30 Dec 2019