۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴
کد مطلب : ۲۳۸۰۶
فرماندار سامان :

ساخت المان شهداء شهرستان سامان

فرماندار شهرستان سامان از ساخت المان شهداي شهر سامان در فلکه شهداء اين شهر خبر داد.
ساخت المان شهداء شهرستان سامان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما ، سعيد صالحي اردلي در کار گروه ايثار و شهادت با بيان اينکه المان شهداي شهر سامان تا قبل از کنگره شهداي استان ساخته و نصب خواهد شد، اظهار داشت: در حال حاضر اعتبار در نظر گرفته شده براي اين طرح ۵۰ ميليون تومان است.

صالحي با بيان اينکه دو طرح لاله و عروج براي المان شهداي شهر سامان در نظر گرفته شده است، بيان داشت: مرمت و بازسازي قبور شهداي کمتر از پنج شهيد در روستا ها در حال انجام است.

وي با بيان اينکه مرمت قبور شهداي شوراب صغير انجام شده است ، اذعان داشت: بازسازي و مرمت قبور شهداي روستاي چلوان و چمزين در حال انجام است.

صالحي با اشاره بر اينکه در راستاي بازسازي قبور شهداء به ازاي هر شهيد سه ميليون تومان اختصاص داده شده است ، ياد آور شد: نصب تصاوير شهداي شهرستان سامان از بلوار معلم تا فلکه شهداء که با همکاري شهرداري و بنياد شهيد بايد صورت گيرد.

وي افزود: طرح مطالعاتي تپه نور الشهداء شهر سامان صورت گرفته و ساماندهي تپه نور الشهداء از اولويت هاي کاري شهرداري ايت که بايد اقدامات لازم را هرچه سريعتر انجام و گزارشي در اين زمينه در کارگروه ايثار و شهادت بعدي ارائه دهد.


انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۴۶:۲۶

1 Feb 2020