۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۱
کد مطلب : ۱۲۰۰۶

تشریح برنامه های دهه فجر اداره آموزش و پرورش شهرستان سامان

مدیر روابط عمومی اداره آموزش و پرورش با تشریح برنامه های مدارس در دهه فجر و جزئیات افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزان و هنرجویان کانون میثاق این شهرستان را نیز اعلام کرد.
تشریح برنامه های دهه فجر اداره آموزش و پرورش شهرستان سامان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  سامان ما، نوری زاده مدیر روابط عمومی اداره آموزش و پرورش سامان در تشریح برنامه های دهه فجر اظهار داشت: دانش آموزان مدارس شهرستان، برای برپایی هر چه بهتر این برنامه ها از ۵ بهمن شروع به آذین بندی مدارس کرده اند.

وی افزود: نواختن زنگ انقلاب در کلیه آموزشگاه ها و افتتاح نمایشگاه و فروشگاه دستاوردهای دانش آموزان و هنر جویان کانون میثاق، برگزاری جشن انقلاب و برگزاری نماز ۱۳۵۷ نفری ویژه دانش آموزان دوره متوسطه پسر از جمله برنامه هایی است که در این ایام خجسته اجرا می شود.

نوری زاده برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی را یکی دیگر از برنامه های دهه فجر دانست و گفت: در این ایام مسابقات قرآن، نماز، عکاسی، مقاله نویسی ویژه مربیان و مسابقات ورزشی فوتبال و طناب کشی با هدف انگیزش بخشی و حساسیت آفرینی نسبت به این ایام برگزار می شود.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش با بیان اینکه غبار روبی گلزار شهدا، تجدید میثاق با آنان و حضور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن مشتی دندان شکن بر دهان استکبار جهانی است اذعان داشت: دانش آموزان با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشتی سنگین بردهان کسانی که چشم دیدن بقا و استواری جمهوری اسلامی را ندارند می زنند و نشان می دهند که پاسدار ارزش های انقلاب اسلامی تا ابد خواهند بود.
انتهای خبر/ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۱۶:۳۴

2 Jan 2020