۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸
کد مطلب : ۳۳۰۷۶

افتتاح نمايشگاه «کارت پستالي به رنگ پيروزي» در مرکز فرهنگي هنري فارسان

هم زمان با ايام الله دهه فجر نمايشگاه «کارت پستالي به رنگ پيروزي» در مرکز فرهنگي هنري فارسان افتتاح شد و اعضاي کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان کارت پستال هاي انقلابي خود را به نمايش گذاشتند.
افتتاح نمايشگاه «کارت پستالي به رنگ پيروزي» در مرکز فرهنگي هنري فارسان
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از اساتيد برتر؛ همزمان با ايام الله دهه فجر نمايشگاه «کارت پستالي به رنگ پيروزي» در مرکز فرهنگي هنري فارسان افتتاح شد.

در آئين افتتاح اين نمايشگاه که با حضور مسوولان شهرستان فارسان و اعضاي مرکز انجام شد سه کارت پستال به عنوان آثار برگزيده معرفي و مورد تقدير قرار گرفت.

در اين نمايشگاه ۲۰۰ کارت پستال از ۷۰ کودک و نوجوان با موضوع پيروزي انقلاب اسلامي به نمايش گذاشته شده است.

آشنايي کودکان و نوجوانان با ايام و قايع انقلاب به صورت ملموس و بيان احساسات خود از طريق آثار هنري از جمله اهداف برپايي اين نمايشگاه محسوب مي شود.

اين نمايشگاه از ۱۳ بهمن ماه ۹۵ الي ۲۲ بهمن ماه به مناسبت ايام مبارک دهه ي فجر از ساعت ۹:۳۰ صبح الي ۱۵:۳۰ بعد از ظهر در مرکز فرهنگي هنري فارسان واقع در خيابان معلم جهت بازديد عموم داير است.

اجراي ويژه برنامه ي آواي انقلاب با حضور مسولين و معلمان و دانش آموزان که برنامه هايي از قبيل شعر و موسيقي انقلاب، سخنراني معاون فرماندار، سرود، مسابقه، خوانش اثر از اعضاي کارکاههاي ادبي، اجراي سرود در همايش ملي آسيب هاي اجتماعي با حضور استاندار چهار محال و بختياري در روز ۱۲ بهمن ماه از ديگر برنامه هاي اين مرکز در اين ايام محسوب مي شود.

افتتاح نمايشگاه آثار هنري کودکان و نوجوانان در چهارمحال و بختياري

به گزارش اساتيد برتر؛ همزمان با ايام مبارک دهه فجر نمايشگاه آثار هنري کودکان و نوجوانان مرکز فرهنگي هنري سامان با عنوان (بهمن، بهار فکر و انديشه) افتتاح شد.

در اين نمايشگاه که با حضور مسئولان شهرستان و اعضاي کانون افتتاح شد بيش از ۸۰ کودک و نوجوان آثار هنري خود را در قالب نقاشي، کلاژ، نقاشي روي چوب و... به نمايش گذاشتند.

نمادهاي ايراني، نمادهاي بومي و محلي، نمادهاي اساطيري و آداب و رسوم از جمله موضوعات آثار خلق شده در اين نمايشگاه است.

اين نمايشگاه در سه بخش نقاشي روي چوب، نقاشي آزاد و تصوير گري کتاب طراحي و اجرا شده است که در بخش تصوير گري کتاب ده گروه سه نفره طي تابستان و پاييز گذشته در خلق اين آثار فعاليت داشتند.

آشنايي با تصوير گري متن، تعامل و کار گروهي، آشنايي با ارتباط متن و تصوير و خلق کاراکتر ها و شخصيتهاي خلاقانه از جمله اهداف خلق اين آثار به شمار مي آمد.

اين نمايشگاه در محل گالري آثار هنري مرکز فرهنگي هنري سامان افتتاح گرديده است و عموم علاقه مندان مي توانند همه روزه از ساعت ۹:۳۰ صبح الي ۱۵: ۳۰ بعد از ظهر از نمايشگاه ديدن کنند.

پانل آرزوهاي فرفره اي کودکان و نوجوانان در چهار محال و بختياري

به گزارش اساتيد برتر؛ همزمان با سومين روز از ايام مبارک دهه فجر برنامه فرهنگي آفتاب بهمن با حضور اعضاي مرکز فرهنگي هنري سورشجان در اين مرکز برگزار شد.

براين اساس ويژه برنامه آفتاب بهمن با هدف تقويت روحيه ي نشاط در اعضا، تببين فرهنگ انقلابي در کودکان و نوجوانان و آشنايي با ايام و وقايع اجرا شد.

در اين برنامه اعضاي کارگاه هاي ادبي آرزوهاي خود را براي کشور ايران در قالب متون ادبي نوشته و در پانل آرزوهاي فرفره اي نصب کردند.

اجراي نمايش عروسکي بيا منو بخور کاري از اعضاي مرکز، قصه گويي صغري عالي پور مربي فرهنگي مرکز با عنوان آوازي براي وطن، اجراي سرود محلي وطن و... از ديگر بخش هاي اجرايي اين برنامه بود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۱۰:۴۹

21 Feb 2020