۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
کد مطلب : ۳۵۶۹۶
يک ورزشکار بروجني مطرح کرد:

اقدام غير قابل بخشش دو فوتباليست ايراني/ارزشهاي انساني ارزنده تر از دلار است

محمود احمدي فوتباليست بروجني ضمن بيان اين که حمايت از ارزش هاي انساني در ميادين ورزشي بسيار ارزشمند تر از دلار است، گفت: تاکيد داريم کساني که با انجام دادن کارهاي غير متعارف احساسات مردم و ارزشهاي انساني را خدشه دار مي کنند برخورد جدي و قاطع شود.
اقدام غير قابل بخشش دو فوتباليست ايراني/ارزشهاي انساني ارزنده تر از دلار است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، محمود احمدي يکي از فوتباليست هاي شهرستان بروجن در واکنش به حضور دو بازيکن ايراني در بازي "پانيونيوس" يونان مقابل "مکابي" تل آويو از اسرائيل، اظهار داشت: تمام ورزشکاران و شخصيت هايي که در هر عرصه اي به جايگاهي مي رسند به برکت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است.

وي ضمن بيان اين که ورزشکاران ايراني زير پرچم مقدس جمهوري اسلامي رشد و پيشرفت مي کنند، افزود: ايران در ميادين و عرصه هاي ورزشي هم براي حمايت از ملت هاي مظلوم با افتخار برائت از ظلم و جنايت هاي سلطه گران را فرياد مي زند.

ارزشهاي انساني ارزنده تر از دلار است

احمدي که سابقه ۱۵ سال بازي فوتبال را در کارنامه خود دارد، مي گويد: حمايت از ارزش هاي انساني در ميادين ورزشي بسيار ارزشمند تر از دلارهايي است که ورزشکاران براي آن بازي مي کنند.

وي به جنايت هاي رژيم غاصب اسرائيل و آمريکا در منطقه اشاره کرد و گفت: اسرائيل با ظلم به ملت هاي مظلوم و بي دفاع در منطقه بزرگ ترين جنايت ها را مرتکب مي شود که دل هر انساني را به درد مي آورد.

اين فوتباليست ضمن بيان اين که ورزشکاران هم در ميدان هاي مسابقه بايد حمايت خود را از ملت هاي مظلوم نشان دهند، خاطر نشان کرد: بسياري از ورزشکاران ايراني براي نشان دادن غيرت و تعصب خود در حمايت از ارزش هاي انساني و اسلامي در يک قدمي مدال طلا از ادامه بازي انصراف مي دهند.

احمدي با اشاره به اين که سرنوشت رژيم غاصب کودک کش اسرائيل چيزي جز نابودي نخواهد بود، تصريح کرد: آرمان مقدس مسلمانان براي نابودي رژيم اسرائيل در ميادين ورزشي هم بايد حفظ شود نه آن که ورزشکاري بخواهد به بهانه تعهد و قرارداد در مقابل تيم اسرائيلي بازي کند و موجب خوشحالي دشمنان شود.

اقدام غير قابل بخشش دو فوتباليست ايراني/هيچ بهانه اي قابل قبول نيست

وي به جنايت هاي اسرائيل غاصب در حق ملت مظلوم و بي دفاع فلسطين اشاره کرد و گفت: بدون شک هر ورزشکار متعهدي براي برائت از جنايت هاي سلطه گران هيچ تعهد و قراردادي را نمي پذيرد و علاقه اي به رويارويي با آنها را ندارد.

احمدي ضمن تاکيد بر اين که بازي در مقابل تيم رژيم غاصب اسرائيل توهين به پرچم، ارزش هاي اسلامي و شهدا است، افزود: حضور دو بازيکن در بازي "پانيونيوس" يونان مقابل "مکابي" تل آويو از اسرائيل غير قابل بخشش و به شدت از نگاه هر ورزشکاري محکوم و به هيچ بهانه اي قابل قبول نيست.

وي همچنين گفت: تاکيد داريم کساني که با انجام دادن کارهاي غير متعارف احساسات مردم و ارزشهاي انساني را خدشه دار مي کنند برخورد جدي و قاطع شود.

فدراسيون فوتبال اقدام شجاعي و حاج صفي را محکوم کرد

روابط عمومي فدراسيون فوتبال در پي حضور دو بازيکن ايراني شاغل در تيم پانيونيوس يونان در ديدار برگشت مقابل نماينده رژيم اشغالگر صهيونيستي اطلاعيه اي صادر کرد که در بخشي از آن آمده است: درباره حضور اين دو بازيکن در ديدار برگشت ضمن محکوم نمودن قاطع اتفاق رخ داده، فدراسيون فوتبال جمهوري اسلامي ايران در حال بررسي دقيق و کارشناسي همه جانبه ماجرا بوده که بدون شک طي اين مسير مي بايست پس از گفت و گوي رو در رو با اين دو بازيکن و لحاظ کردن نظرات قبلي فدراسيون به نامبردگان انجام شود.

حمايت وزارت‌ خارجه رژيم صهيونيستي از دوبازيکن ايراني

حساب رسمي توييتر وزارت‌ خارجه رژيم صهيونيستي نيز بعد از انجام اين بازي به حمايت از احسان حاج سفي و مسعود شجاعي پرداخت و در حساب توييتر خود با انتشار عکسي نوشت: آفرين به مسعود شجاعي و احسان حاج‌ صفي که تابوي مسابقه ندادن با ورزشکاران اسرائيلي را شکستند.

گفتني است در چارچوب رقابتهاي انتخابي ليگ اروپا تيم فوتبال پانيونيوس يونان پنجشنبه شب ديدار برگشت خود را مقابل نماينده رژيم صهيونيستي برگزار کرد که اين بازي در پايان با پيروزي يک بر صفر نماينده رژيم صهيونيستي خاتمه يافت؛ مسعود شجاعي و احسان حاج صفي دو بازيکن ملي پوش کشورمان در اين بازي براي تيم پانيونيوس به ميدان رفتند.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۰۹:۰۹

30 Dec 2019