۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹
کد مطلب : ۳۲۶۲۶
فرماندار شهرستان سامان:

نارسايي مهم در شهرستان سامان نبود هتل براي اسکان مسافرين است

فرماندار شهرستان سامان گفت: نارسايي مهم در شهرستان نبود هتل مناسب براي اسکان دائم مسافرين در تعطيلات نوروز و تابستان است.
نارسايي مهم در شهرستان سامان نبود هتل براي اسکان مسافرين است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سامان ما، سعيد صالحي اردلي در ستاد تسهيلات سفر نوروز 96 با بيان اينکه شهرستان سامان يکي از شهرستان هاي گردشگر پذير و کانون گردشگري در سطح استان است، اظهار داشت: ستاد تسهيلات سفر شهرستان در جهت برنامه ريزي و رفع موانع زودتر از ساير شهرستان در شهرستان سامان تشکيل شد.

صالحي افزود: در اولين جلسه ستاد تسهيلات سفر شهرستان سامان ۱۰ کميته شامل کميته حمل و نقل، خدمات امداد و نجات، خدمات امنيتي، انتظامي و ترافيک شهري، هماهنگي امور شهرداري و دهياري ها، برنامه ريزي و آمار، اسکان و رفاه، نظارت و تنظيم بازار، ارزيابي عملکرد و رسيدگي به شکايت، خدمات بهداشتي و سلامت و کميته اطلاع رساني ، تبليغات، امور فرهنگ و فضاي مجازي تشکيل شد.

وي با اشاره بر اينکه نارسايي مهم در شهرستان نبود هتل مناسب براي اسکان دائم مسافرين در تعطيلات نوروز و تابستان است، عنوان کرد: در اين راستا خانه هاي استيجاري که با کمک مردم در شهرستان راه اندازي شده و اين اقدام در جهت ايجاد امکانات براي مسافرين و گردشگران است که با همکاري و مساعد مردم شهرستان در حال انجام ولي اين موارد براي شهرستان سامان در راستاي اسکان مسافرين کافي نيست.

موضوع مهم در شهرستان سامان حل مشکلات در پل زمانخان است

صالحي با تاکيد بر اينکه اين شهرستان يکي از شهرستان هاي مهم و حساس استان است چراکه قطب گردشگري است و پل زمانخان و حاشيه رودخانه زاينده رود که يکي از کانون هاي مهم گردشگري استان و کشور در اين شهرستان واقع شده و بازديد گردشگران از اين شهرستان بسيار است، ابراز داشت: موضوع مهم که بايد مورد پيگيري قرار گيرد در کميته ها و ستاد تسهيلات سفر شهرستان پل زمانخان است.

فرماندار شهرستان سامان با بيان اينکه بايد در محل پل زمانخان تمامي دستگاه هاي خدماتي حضور پايدار داشته باشند، بيان داشت: بايد زير ساخت ها ي از قبيل جاده هاي، تاييد مجوز خانه هاي استيجاري، ننظارت بر ويلاها ... ايجاد و بررسي شود.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۰۸:۳۵

31 Dec 2019