۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
کد مطلب : ۳۲۱۰۳
نماينده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شوراي اسلامي:

تقويت وحدت داخلي و اميدافزايي عامل اصلي پيشبرد برنامه هاي کشور است

نماينده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس با بيان اينکه تقويت وحدت داخلي و اميدافزايي عامل اصلي در پيشبرد برنامه هاي کشور است تصريح کرد: اگر مسئولان با صداقت، شفافيت و قاطعيت با مردم سخن بگويند بي اعتمادي و نااميدي در جامعه شکل نمي گيرد.
تقويت وحدت داخلي و اميدافزايي عامل اصلي پيشبرد برنامه هاي کشور است
به گزارش جهانبین نیوز؛ اردشير نوريان در گفت و گو با مشکات برين اظهار کرد: يک اجماع کلي درباره برجام اين است که همه موافق نقص برجام از سوي طرف مقابل هستند که همه درباره آن اتفاق نظر دارند.

نوريان افزود: به دنبال تمديد تحريم هاي 10 ساله ايران از سوي آمريکا يک اجماع کلي بين مقامات دولتي و نمايندگان مجلس مبني بر وقوع نقض برجام شکل گرفته که در اين خصوص اقدامات لازم پيش بيني شود.

عضو کميسيون امنيت ملي مجلس افزود: ضمن پيش بيني هاي لازم براي انجام اقدام مناسب و متقابل با بدعهدي هاي آمريکا، اين ملاحظه را بايد قبول کرد که به گونه اي عمل نشود که امپراتوري رسانه اي رقيب ايران را آغارکننده نقض برجام معرفي کند.

نوريان با بيان اينکه تقويت وحدت داخلي و اميدافزايي عامل اصلي در پيشبرد برنامه هاي کشور است تصريح کرد: اگر مسئولان با صداقت، شفافيت و قاطعيت با مردم سخن بگويند بي اعتمادي و نااميدي در جامعه شکل نمي گيرد.

وي با اشاره به مطرح شدن استيضاح وزير راه در مجلس گفت: مخالف استيضاح وزير راه هستم چرا که در ماه هاي پاياني دولت يازدهم اين امر عملاً موجب تعطيلي يک وزارتخانه مي شود.

نوريان خطاي انساني را عامل بروز حادثه قطار در پنج آذر دانست و گفت: بررسي هاي لازم در اين خصوص انجام شده است.

نماينده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس در خصوص پروژه راه آهن استان گفت: اين پروژه يک فاز مطالعاتي است و اصلاً درباره پيشرفت ابن پروژه چيزي نمي‌گويم زيرا اين پروژه در فاز مطالعاتي است.

نوريان تصريح کرد: برخلاف مطالعات اوليه مسير راه‌آهن از مرکز اصلي استان در حال انحراف است در صورتيکه اين راه‌اهن بايد از مرکز استان عبور کند.

وي با اشاره به اعتبارات مورد نياز براي اجراي پروژه راه‌آهن گفت: اعتبار مورد نياز براي اين پروژه بسيار سنگين است و در حال مذاکره براي تأمين آن هستيم.

انتهاي پيام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۴۰:۴۷

5 Jan 2020