۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷
کد مطلب : ۲۵۷۲۳
امام جمعه شهر سامان /

مبارزه با نفوذ بيگانگان ، از جمله وظايف بسيج است

امام جمعه سامان گفت: مبارزه با نفوذ بيگانگان ، مبارزه با آسيب هاي اجتماعي و نيز کمک به دولت براي تحقق آرمانهاي اقتصاد مقاومتي ، از جمله وظايف بسيج است .
مبارزه با نفوذ بيگانگان ، از جمله وظايف بسيج است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، همزمان با هفته بسيج، فرمانده و کارکنان ناحيه مقاومت بسيج شهرستان سامان ، با امام جمعه اين شهرستان ديدار کردند .

امام جمعه شهر سامان ضمن اشاره به وظايف بسيج گفت: مبارزه با نفوذ بيگانگان ، مبارزه با آسيب هاي اجتماعي و نيز کمک به دولت براي تحقق آرمانهاي اقتصاد مقاومتي ، از جمله وظايف بسيج است .

حجت الاسلام محسن ملک پور در ديدار صميمي با فرماندهان و مسئولين ضمن تبريک هفته مقدس بسيج ، گفت: از اول انقلاب ، بحث نفوذ از سوي بيگانگان ، بوده است، به گونه اي که دشمنان همواره از راههاي گوناگون در صدد راهي براي نفوذ به داخل کشور ما بوده است و در قالب يک برنامه هدفمند مانند: تحميل جنگ، ايجاد فتنه و ايجاد فضاهاي مسموم سياسي ، تحريم هاي ظالمانه فراگير ، همواره بوده است .

ملک پور در ادامه اين ديدار با اشاره به آغاز هفته بسيج افزود: ساختار تفکر بسيج، الهي است.
وي گفت: داشتن توان و قدرت بالا در ابعاد نظامي،اجتماعي و فرهنگي ، يکي از مولفه هاي بسيج است اما تمام اين توانمندي ها وقتي حاصل مي شود که تحت رهبري و تفکر الهي و بسيجي باشد .


انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۱۲:۲۶

15 Feb 2020