۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹
کد مطلب : ۳۳۷۳۳
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

سهل‌انگاری‌ها باعث نفوذ دشمن در کشور می‌شود/تحویل سال باید با تحول معنوی همراه باشد

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: سهل‌انگاری‌ها باعث نفوذ دشمن در کشور می‌شود و نمونه آ‌ن‌را می‌توان در افراد دو تابعیتی جستجو کرد و این یکی دیگر از خطراتی است که پیش روی انقلاب قرار گرفته است،
سهل‌انگاری‌ها باعث نفوذ دشمن در کشور می‌شود/تحویل سال باید با تحول معنوی همراه باشد
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در خطبه‌ اول نماز جمعه شهرکرد که در مصلی بزرگ این شهر برگزار شد ضمن دعوت همگان به تقوای الهی اظهار کرد: همه تصمیمات انسان باید بر مبنای تقوای الهی باشد و پایه‌گذاری آن بر تقوا باشد.

وی انجام هر کاری بر اساس رضای خدا را معامله با خداوند عنوان و تاکید کرد: جهت‌گیری‌های حزبی، جناحی و قومیتی نشات گرفته از نفس هستند و بنابراین باید بکوشیم همه جهت‌گیری‌های خود را بر تقوای الهی بنا نهیم.

اشتباه گذشته که در نشان دادن ضعف‌های به دشمن رخ داد نباید تکرار شود

نکونام در خطبه دوم بیان داشت: باید مراقب باشیم که مبادا اشتباهمان در نشان دادن ضعف‌های خود به دشمن دوباره تکرار شود و درحال حاضر همه توجه خود را به سمت جبران کاستی‌های گذشته به کار گیریم.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری انتخابات‌های پیش رو را مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: مردم باید با ارزیابی عملکردها و تحقیق در این زمینه رای خود را به صندوق بیاندازند.

ولایت‌مداری بزرگ‌ترین درس فاطمه زهرا (س) به مردم است

امام جمعه شهرکرد با اشاره به بیستم جمادی الثانی و میلاد سراسر نور و رحمت حضرت فاطمه زهرا (س) تاکید کرد: حضرت فاطمه (س) اولا محب و ثانیا عامل به ولایت بودند و در راه ولایت شهید شدند و از جان خود گذشتند و این همان درسی است که از زندگی این بانوی بزرگوار باید آموخت.

نکونام با اشاره به جایگاه والای روز زن در جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: این درحالی است که در نظام‌های بیگانه با اسلام زنان در شرایط مناسبی نبوده بیشترین ظلم‌ها در حق زنان صورت گرفته است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری به نزدیکی به سالروز ولادت امام خمینی (ره) اشاره و اضافه کرد: امام خمینی (ره) یکی از مصادیق زهرایی در دنیا هستند.

تحویل سال باید با تحول معنوی همراه باشد

نکونام به نزدیکی به سال نو اشاره و تاکید کرد: تحویل سال باید با تحول معنوی همراه باشد و در زمان تحویل سال نباید از اماکن معنوی و مذهبی همچون گلزارهای شهدا، بقاع متبرکه، امام زادگان و... غافل باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری توجه به ارزش‌های دینی در ایام میلاد حضرت فاطمه زهراه (س) و نوروز را مهم و اساسی برشمرد و ادامه داد: باید مراقب باشیم در این ایام از حدود الهی عدول نکنیم، شهرهایمان را به زیبایی تزیین کرده ولی حریم بین زن و مرد و محرم و نامحرم باید رعایت شود.

وی رعایت آداب، قوانین و اخلاق در سفرهای نوروزی را مهم دانست و عنوان داشت: شعار سال ۹۵ "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" و مدیران باید اقدامات انجام گرفته در این سال را گزارش دهند.

امام جمعه شهرکرد تنزل جایگاه استکبار و ارتقاء جایگاه انقلاب را یکی از مهم‌ترین دستاوردهای سال ۹۵ دانست و اضافه کرد: خوشبختانه شاهد آنیم که جایگاه استکبار روز به روز در حال تنزل است و در عراق و سوریه شاهد پیشرفت نیروهای مقاومت هستیم.

سهل‌انگاری‌ها باعث نفوذ دشمن در کشور می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: با وجود موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران در تنزل جایگاه استکبار اما هنوز هم با خطراتی مانند ترویج تفکر لیبرال دموکراسی که در صدد دین‌زدایی از صحنه اجتماع است و روحیه اشرافی‌گری که در میان برخی مسئولین رشد کرده مواجهیم و باید مراقب باشیم.

نکونام گفت: سهل‌انگاری‌ها باعث نفوذ دشمن در کشور می‌شود و نمونه آ‌ن‌را می‌توان در افراد دو تابعیتی جستجو کرد و این یکی دیگر از خطراتی است که پیش روی انقلاب قرار گرفته است، خموشی و گرفتن روحیه انقلابی از جامعه، نگاه به بیرون داشتن و از توانمندی‌های داخلی غافل شدن و عدم اصلاح سیستم اداری و اداره جامعه و مردم از دیگر عوامل خطرزا برای نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۳۶:۴۷

21 Feb 2020