۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷
کد مطلب : ۲۶۵۳۳

نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان در هیئت های اجرایی امروز اعلام می شود

رئيس ستاد انتخابات چهارمحال و بختياري گفت: بررسي صلاحيت داوطلبان انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در هيئت هاي اجرايي، امروز، 15 دي اعلام مي شود.
نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان در هیئت های اجرایی امروز اعلام می شود
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر، خدابخش مرادی رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: روند بررسی صلاحیت کاندیدهای انتخابات مجلس دهم در هیئت های اجرایی به استناد ماده ۵۰ قانون تا پایان امروز ادامه دارد و فردا این نتایج به هیئت های نظارت و داوطلبان اعلام می شود.

وی افزود: پس از آن نیز با استناد به ماده ۵۱ قانون، روند رسیدگی به شکایات و همچنین بررسی احراز صلاحیت داوطلبان در هیئت های نظارتی چهارمحال و بختیاری آغاز می شود.

مرادی تصریح کرد: شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده به مدت چهار روز در هیئت های نظارتی انجام می گیرد.

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: رسیدگی به شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده از سوی هیئت نظارت استان و اظهار نظر در خصوص صلاحیت تمامی داوطلبان پس از کسب نظر هیئت مرکزی نظارت و اعلام آن به فرمانداری مربوطه با استناد به ماده ۵۲ قانون تا تاریخ ۲۶ دی انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: کاندیداها با رعایت قانون از تبلیغات زودهنگام خودداری کنند، زیرا این امر تخلف به شمار آمده و در پرونده آن ها ثبت و در زمان بررسی صلاحیت ها مدنظر قرار می گیرد.

گفتنی است، ۱۴۶ داوطلب برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه چهارمحال و بختیاری نام نویسی کرده و از این استان چهار نماینده به مجلس راه می یابند.

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری به طور همزمان هفتم اسفند امسال برگزار می شود.

انتهاي پيام1020ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۱۷:۲۲

26 Dec 2019