۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷
کد مطلب : ۳۸۵۰۳
امام جمعه بروجن در راهپيمايي 22 بهمن:

22 بهمن تماشايي شد /مسئولين به مطالبات مردم رسيدگي کنند

امام جمعه بروجن با اشاره به اين که 22 بهمن امسال با حضور مشتاقانه مردم تماشايي شد، گفت: نفوذي هايي که امروز در صفوف خدمت گذاران رخنه کرده اند، اغتشاش و اختلاس مي کنند و مي خواهند به انقلاب ضربه بزنند رو سياه خواهند شد.
22 بهمن تماشايي شد /مسئولين به مطالبات مردم رسيدگي کنند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام عليرضا هراتي مطلق در مراسم راهپيمايي ۲۲ بهمن، اظهار داشت: ۲۲ بهمن امسال به خاطر حضور مشتاقانه مردم تماشايي شد.

وي با اشاره به حضور پرشور و گسترده مردم در راهپيمايي ۲۲ بهمن، گفت: دشمنان انقلاب اسلامي اين جمعيت را ببينند و فکري به حال خود کنند.

حجت الاسلام هراتي مطلق با بيان اين که مردم ايران امروز "شعار ملت ايران بيدار است از آمريکا بيزار است" سردادند، گفت: حضور گسترده مردم در راهپيمايي امسال مشت محکمي بر دهان آمريکاي جنايتکار بود.

وي ادامه داد: اگر امروز F۱۶ اسرائيل توسط پدافند هوايي سوريه سرنگون مي شود به برکت همين جمعيت است چرا که همه يک صدا فرياد مرگ بر اسرائيل سر مي دهند.

هراتي مطلق گفت: آل سعود خبيث بداند اگر امروز در منطقه رجز خواني مي کنيد و دشمن اسلام هستيد شعار مردم ايران "مرگ بر آل سعود" است.

مسئولين به مطالبات مردم رسيدگي کنند

وي با اشاره به اين که مشکلات اقتصادي و تنگناهاي معيشتي مانع از حضور مردم در راهپيمايي ۲۲ بهمن نشد، گفت: مسئولين بايد به مردم و مطالبات مردم رسيدگي کنند.

امام جمعه بروجن تصريح کرد: نفوذي هايي که امروز در صفوف خدمت گذاران رخنه کرده اند، اغتشاش و اختلاس مي کنند و مي خواهند به انقلاب ضربه بزنند رو سياه خواهند شد.

وي با اشاره به نزديک شدن فصل گرما و کمبود آب در شهرستان بروجن، گفت: خواسته مردم بروجن يه سرانجام رسيدن پروژه انتقال آب بن بروجن است.

هراتي مطلق بر پيگيري مطالبات و مشکلات در چارچوب قانون تاکيد کرد و گفت: دشمنان انقلاب مشتي منافق را با پول هاي کثيف اجير مي کنيد تا در مملکت ما آشوب ايجاد کنند؛ راهپيمايي امروز يکي از پاسخهاي ملت به دشمنان ايران بود.

انتهاي پيام/۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۰۸:۱۷

30 Dec 2019