۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱
کد مطلب : ۳۲۵۶۳
در دانشگاه شهرکرد برگزار مي شود/

سومين کنفرانس بين المللي بازشناسي الگو و تحليل تصوير ايران

سومين کنفرانس بين المللي بازشناسي الگو و تحليل تصوير ايران، فروردين ماه 1396در دانشگاه شهركرد برگزار مي شود.
سومين کنفرانس بين المللي بازشناسي الگو و تحليل تصوير ايران
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد، سومين کنفرانس بين المللي بازشناسي الگو و تحليل تصوير ايران به همت گروه مهندسي برق و كامپيوتر دانشگاه شهركرد و با همکاري انجمن ماشين بينايي و پردازش تصوير ايران، با هدف فراهم آوردن امکان هم‌انديشي و بهبود همکاري ميان متخصصان حوزه‌هاي مختلف مرتبط با بازشناسي الگو و تحليل تصوير، ايجاد بستر مناسب براي تعامل بين پژوهشگران فعال در اين حوزه و صنايع مرتبط، بازشناسي الگو و تحليل تصوير ايران، گسترش دانش موجود در زمينه ي پردازش تصوير و الگو و تبادل ايده هاي جديد توسط صنعتگران و پژوهشگران، ۳۰ و ۳۱ فروردين ۱۳۹۶در دانشكده فني مهندسي دانشگاه شهركرد برگزار مي شود.

اين كنفرانس در دو محور موضوعي بازشناسي الگو (تشخيص آماري، نحوه ي و ساختاري الگو، تشخيص الگو در بيوانفورماتيک و بيولوژيک محاسباتي و...) و تحليل تصوير ( تجزيه، تحليل و درک تصوير و ويدئو، بخش‏ بندي ويژگي ها و توصيف گرها، تجزيه و تحليل رنگ و بافت و...) برگزار مي گردد.

آخرين مهلت ارسال مقاله به اين كنفرانس ۲۶  دي ماه ۱۳۹۵ مي باشد و به برترين مقاله هاي فارسي و انگليسي ارائه شده در کنفرانس جوايز نقدي اهداء خواهد شد و مقالات برتر در مجله علمي پژوهشي ماشين بينايي و پردازش تصوير و مجله علمي پژوهشي Journal of Medical Signals and Sensores چاپ خواهند شد و تمامي مقالات پذيرفته شده اين کنفرانس در سايت مرجع دانش (سيويليکا) نمايه خواهند شد.

شايان ذكر است، بازشناسي الگو و تحليل تصوير از پرکاربردترين و گسترده ‏ترين شاخه‏ هاي هوش مصنوعي هستند که از سوي پژوهشگران رشته ‏هاي مختلفي چون مهندسي برق، کامپيوتر و رياضيات مورد توجه قرار گرفته‏ اند. کاربردهاي گسترده و جذاب موجود در اين حوزه از پردازش تصاوير ماهواره‏ اي تا پردازش تصاوير پزشکي و از کشف الگوهاي موجود در داده‏ هاي متني تا کاربردهاي صنعتي باعث شده اين حوزه نه تنها به يک حوزه ‏ي تحقيقاتي فعال بلکه به يک حوزه‏ ي کاملاً تأثيرگذار صنعتي و پزشکي تبديل شود.

گفتني است، اولين کنفرانس بين المللي بازشناسي الگو و تحليل تصوير ايران در اسفند ۱۳۹۱ در دانشگاه بيرجند و دومين کنفرانس بين المللي بازشناسي الگو و تحليل تصوير ايران در اسفند ۱۳۹۳ در دانشگاه گيلان برگزار شد.

براي كسب اطلاعات بيشتر درباره سومين کنفرانس بين المللي بازشناسي الگو و تحليل تصوير ايران به لينك http://www.ipria۲۰۱۷.com مراجعه شود.

انتهاي پيام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۲۶:۵۲

2 Feb 2020