۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲
کد مطلب : ۱۹۰۶۳
نماینده ولی فقیه در استان:

لبیک گویی به ندای رهبری در کشور ضعیف است/ ضعف نشریات ارزشی استان محسوس است

حجت الاسلام نکونام گفت: به زمین ماندن منویات، دستورات و اهداف رهبری در سیاست های کلان نظام، حرکت ها و موضع گیری های خلاف جهت و نظر رهبری در کشور و زاویه پیدا کردن برخی ظاهر نماها با ولی فقیه به عنوان مصادیق بارز ضعف در لبیک گویی به ندای رهبری است.
لبیک گویی به ندای رهبری در کشور ضعیف است/ ضعف نشریات ارزشی استان محسوس است
به گزارش جهان بین نیوز، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام  در دیدار جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران استان چهارمحال و بختیاری با ایشان در آستانه هفته بسیج، بسیج را شجره طیبه ای سراسر اخلاص دانست و اظهارکرد: امام خمینی (ره) شجره طیبه بسیج را با یک نیت سراسر اخلاص شکل داد و اکنون تقویت و پشتیبانی از این سرمایه گرانبها وظیفه و تکلیف همگانی است.

وی فلاح و رستگاری را در گرو پیوستن و تقویت این شجره طیبه دانست و تصریح کرد: بسیج شجره طیبه تنومند انقلاب اسلامی است که شاخ و برگ این درخت بودن مایه افتخار و عامل رستگاری همه ما است.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با تاکید بر اینکه همگان باید برای پربار شدن و پر ثمرشدن این شجره طیبه تلاش کنند، تصریح کرد: همه باید برای قدرتمند و تنومندتر شدن شجره طیبه بسیج تلاش کنند چرا که تقویت بسیج تقویت پایه‌های اسلام و انقلاب است.

وی با تاکید بر اینکه بکوشیم راعی باشیم نه روای ، عمل به وظیفه را یکی از ویژگی های بسیجی دانست و تصریح کرد: انسان باید به آنچه که بر زبان می آورد و به آن متعهد است عمل کند در غیر اینصورت اگر تنها بر زبان جاری کند و در عمل هیچ خروجی نداشته باشد به طور قطع ارزشی نخواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام به زبان آوردن و اغراق کردن برای انجام وظایف را مقدمه و پایه اولیه در عمل به وظایف دانست و خاطرنشان کرد: گفتن ها و شعاردادن ها زمانی تاثیرگذار و ارزشمند خواهد بود که در عرصه عمل و رعایت تحقق پیدا کند و در فضای جامعه نمود داشته باشد.

وی غفلت، بی توجهی و سستی در عمل به وظایف را ضایعه ای جبران ناپذیر برای نظام دانست و تاکید کرد: در شرایط کنونی اگر اهل رعایت و عمل به وظایف نباشیم و دچار غفلت و خواب‌آلودگی بشویم به یقین خطرات و ضایعات بزرگی رابه دنبال خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با بیان اینکه طبق فرموده امام خمینی(ره) آسیب رساندن به نظام گناه کبیره است، غفلت و تنبلی، در عرصه عمل وارد نشدن و تنها سردادن شعار دفاع از نظام را ضایعه و آسیبی بزرگ در حق نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.

امام جمعه شهرکرد خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران را خدمت به اسلام ناب محمدی دانست و تصریح کرد: نظام اسلامی ایران نشات گرفته از اسلام ناب محمدی است بنابراین اجازه ندهید این نظام نشات گرفته از ارزش ها با سستی و کوتاهی های برخی ها دچار آسیب شود.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با بیان اینکه دشمنان برای ضربه زدن و آسیب رساندن به این نظام مظلوم در تمام عرصه ها مهیا شده اند، خاطرنشان کرد: امام راحل و مقام معظم رهبری بارها تاکید کرده اند که دشمنان نظام اسلامی موجوداتی پلید، پست، بی رحم، خشن و مزدور هستند و از هیچ حربه ای برای ضربه زدن به انقلاب دریع نمی کنند.

به گفته وی به یقین غفلت و بی توجهی ما در دفاع از اسلام و ارزش ها دشمن را در رسیدن به اهدافش کمک خواهد کرد بنابراین باید با جدیت، هوشیاری ، بصیریت ، مقاومت و انگیزه ای راسخ در عرصه مقابله با دشمن حضور پیدا کرد.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام لبیگ گویی به فرمایشات و منویات رهبری را تنها راه مقابله با حربه های دشمن دانست و با طرح این سوال که آیا در حال حاضر لبیک گویی به معنای واقعی کلمه به ندای رهبری در کشور وجود دارد؟ لبیک گویی به ندای رهبری در کشور را ضعیف دانست.

وی در اثبات این ادعا، به زمین ماندن منویات، دستورات و اهداف رهبری در سیاست های کلان نظام، حرکت ها و موضع گیری های خلاف جهت و نظر رهبری در کشور و زاویه پیدا کردن برخی ظاهر نماها با ولی فقیه به عنوان مصادیق بارز ضعف در لبیک گویی به ندای رهبری اشاره کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان رخ دادن وقایعی همچون ۹ دی را نتیجه ضعف در لبیگ گویی به ندای رهبری دانست و خاطرنشان کرد: چرا باید عرصه نظام به دست فتنه گرانی بیفتد که با ایجاد انواع انحرافات و فریب افکارعمومی ضایعات و هزینه هایی فراوانی را به کشور تحمیل کنند و سپس برای از بین بردن آن ها مجبور به ایجاد ۹ دی ماه ها بشویم؟

وی افزود: اگر چه بر خود می بالیم که می توانیم ۹ دی ماه ها برای سرکوب دشمنان و خاموش کردن آتش فتنه گران به وجود بیاوریم اما از طرفی نسبت به ضعف لبیگ گویی به ندای رهبری در جامعه نگران و دغدغه مند هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان با ابراز خرسندی از پررنگ بودن لبیگ گویی به ندای رهبری در عرصه بسیج و سپاه، خاطرنشان کرد: اگر چه در عرصه های دیگر جامعه لبیگ گویی به ندای رهبری وجود ندارد اما به لطف الهی لبیک گویی به ندای رهبری در بسیج و سپاه پررنگ، کارساز و نقش آفرین است.

وی اقدامات ارزشمند بسیج و سپاه درعرصه های اقتصادی و فرهنگی در راستایی لبیک گویی به ندای رهبری را یادآور شد و تصریح کرد: سپاه و بسیج در عرصه های مختلفی همچون مدیریت جهادی، اقتصاد مقاومتی ، توسعه عمرانی، بصیرت افزایی ، بالا بردین بینش سیاسی و مقابله با تهاجمات فرهنگی تا حدود قابل توجهی لبیگ گویی خود به ندایی رهبری را به نمایش گذاشته است.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج عرصه های مختلف نظام را بر دین ستیزان و ولایت ستیزان تنگ کند، ابراز دغدغه مندی و حساسیت نسبت به ارزش ها و منویات رهبری را تنها راه مقابله با این جریانات دانست.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی ها در ظاهر خود را همراه و همگام با نظام و ولایت اما در باطن و عمل مخالف با این مسیر حرکت می کنند، یکی از وظایف امروز بسیجیان و سپاهیان را دغدغه مندی و آشکارسازی این چهره ای پلید دانست و تصریح کرد: سکوت در مقابل این جریانات باز گذاشتن میدان برای خودنمایی و توطئه چینی دشمنان است.

نماینده ولی فقیه در استان به ضعف نشریات و رسانه های ارزشی کلان کشور در راستای مقابله با این جریانات اشاره و اظهار کرد: متاسفانه طیف نشریات ارزش ستیز در کشور قوی تر و منسجم تر از نشریات ارزشی عمل می کند و این یک تهدید جدی است.

وی گفت:متاسفانه ضعف نشریات استان در خصوص بیان ارزش ها و مقابله با جریانات ضد ارزشی نیز محسوس است .

سردار رضا محمدسلیمانی دیدار جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران استان چهارمحال و بختیاری با نماینده ولی فقیه در استان ، شعار امسال هفته بسیج با عنوان بسیج مدیریت جهادی و عظم ملی را یادآورر شد و از اجرای بیش از ۷۷۵ عنوان برنامه در این هفته خبر داد.

وی با بیان اینکه ۹۹ درصد از برنامه های هفته بسیج برون سازمان و مردم محوری است تصریح کرد: بسیج متن حرکت مردم است بنابراین تمام برنامه ها در این هفته با محوریت تبیین نقش و کارکرد حضور مردم در دفاع از انقلاب و نظام برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۵۶:۱۰

19 Jan 2020