۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۳۸۶۹۳
قائم مقام کميته امداد استان چهارمحال و بختياري:

مددجويان بسيجي مناطق کمتر توسعه يافته در اولويت مساعدت قرار مي گيرند

قائم مقام کميته امداد استان چهارمحال و بختياري گفت: مددجويان بسيجي ساکن در مناطق کمتر توسعه يافته در اولويت مساعدت قرار مي گيرند و هر ساله از عوامل اجرائي موفق جشن در مناطق طي لوح تقديري با امضاء دو مدير سازمان تهيه و تجليل بعمل مي آيد.
مددجويان بسيجي مناطق کمتر توسعه يافته در اولويت مساعدت قرار مي گيرند
به گزارش جهانبین نیوز؛ نجفعلي حيدري، قائم مقام کميته امداد چهارمحال و بختياري در گفتگو با خبرنگار منطقه آزاد ضمن ارائه گزارشي از خانواده هاي تحت پوشش و خيريني که اين ارگان را همراهي مي کنند اهداف جشن نيکوکاري را برشمرد و گفت: مشارکت دادن گروه هاي مختلف جامعه در جشن نيکوکاري، بسترسازي مناسب به منظور مشارکت طبقات مختلف جامعه در کمک رساني به محرومين، بهره گيري از ظرفيت هاي موجود اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي بالقوه سطح جامعه، ايجاد زمينه پويايي و ملحوظ نمودن خواسته ها، انتظارات و توقعات جامعه و... ازجمله اين اهداف است.

وي در خصوص زمانبندي برگزاري جشن نيکوکاري تصريح کرد: اين جشن روز چهارشنبه مورخ ۱۶‏‏‏/۱۲‏‏‏/۱۳۹۶در مدارس سراسر کشور و در روز پنجشنبه مورخ ۱۷‏‏‏/۱۲‏‏‏/۱۳۹۶در پايگاه هاي اصلي کميته امداد امام (ره) و در روز جمعه مورخ ۱۸‏‏‏/۱۲‏‏‏/۱۳۹۶در ميعادگاه هاي نماز جمعه برگزار خواهد شد.

حيدري، کميته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بسيج سازندگي، سازمان دانش آموزي، آموزش و پرورش و صدا و سيما را سازمان هاي دخيل در برگزاري جشن نيکوکاري دانست و افزود: انتظارات کميته امداد از سازمان بسيج سازندگي در برگزاري جشن نيکوکاري بدين شرح است که، لزوم اجراي هر طرح موفق، رسيدن به يک باور جمعي توسط کليه مجريان طرح مي باشد که در اين زمينه لازم است سازمانهاي دخيل در اجراي برنامه جشن نيکوکاري، اين برنامه را از خود دانسته و با تمام توان در زمينه رسيدن به اهداف از پيش تعيين شده حرکت نمايند، لذا انتظار است سازمان بسيج سازندگي، با جديت و به منظور رسيدن به نتايجي چون افزايش روحيه انفاق و نوع دوستي در نسل آينده کشور و به تبع آن رفع مشکلات معيشتي اقشار نيازمند جامعه کوشا باشند.

قائم مقام کميته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری همچنين صدور بخشنامه به کليه شهرستان ها، ادارات، براي همکاري هر چه بيشتر در اجراي جشن نيکوکاري ۹۶ را لازم و ضروري دانست و ابراز داشت: ترويج فرهنگ احسان و نيکوکاري در بين پايگاه ها و يگان هاي زير مجموعه با اجراي برنامه هايي از قبيل برگزاري مسابقات ادبي، فرهنگي، هنري، طرح موضوع در برنامه هاي محوري و... متناسب با جشن نيکوکاري لازمه اين امر است.

وي پيشنهاد کرد که خيرين و افرادي که داراي تمکن مالي بوده و سازمان با آنان آشنايي کامل دارد، درخصوص جشن نيکوکاري با اين نهاد جهت جذب کمکهاي مردمي نهايت همکاري را داشته باشند. ضمن اينکه تشکيل کميته تخصصي مشترک بين دو دستگاه در خصوص اجراي مشترک برنامه هاي جشن و همچنين شناسايي نيازمندي ها، توزيع هدفمند کمک ها و ساير موارد مرتبط با جشن در دستور کار قرار مي گيرد.

حيدري در پايان با اشاره به اينکه مددجويان بسيجي ساکن در مناطق کمتر توسعه يافته در اولويت مساعدت قرار مي گيرند بيان داشت: هر ساله از عوامل اجرائي موفق جشن در مناطق طي لوح تقديري با امضاء دو مدير سازمان تهيه و تجليل بعمل مي آيد.

انتهاي پيام1026ج /۹۲۰م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۴:۱۴

27 Dec 2019