۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲
کد مطلب : ۳۹۶۸۳

طرح توسعه مجتمع کارگاهی پارک علم و فناوری افتتاح شد

طرح توسعه مجتمع کارگاهی شهدای علم و فناوری چهارمحال و بختیاری با حضور اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.
طرح توسعه مجتمع کارگاهی پارک علم و فناوری افتتاح شد
اسماعیل پیرعلی رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: طرح توسعه مجمتع کارگاهی شهدای علم و فناوری به مساحت ۹۰۰ متر مربع و در ۲ فاز غذا و دارو و صنعت با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در شهرک صنعتی شهرکرد ساخته شده است.

وی محل تامین اعتبار این مجتمع را از محل ۵۰ درصد اعتبار عمرانی وزارت علوم و همچنین اعتبارات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری عنوان نمود و افزود: با افتتاح این طرح ظرفیت این مجتمع ۵۰ درصد افزایش یافت.

رئیس پارک علم و فناوری استان میزان صادرات این مجمتع کارگاهی را ۱۷۵ هزار دلار دانست و تاکید کرد: در حال حاضر ۷۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در این مجتمع مشغول به کار هستند.

اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در دیدار از واحدهای پارک علم و فناوری استان افزود: شرکت های دانش بنیان با توجه به ویژگی های خود و پویایی و تطبیق با شرایط پیرامونی و انعطاف پذیری بالا، ظرفیت مناسبی برای گذر از تنگناهای اقتصادی دارند.

وی ادامه داد: با توجه به نامگذاری سال با عنوان حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری و همچنین اهمیت شرکت ها و محصولات دانش بنیان در اقتصاد کشور، اهمیت تولید کالای ایرانی دوچندان شده است که تحقق این امر مستلزم حمایت جدی از شرکت های دانش بنیان است.

عباسی تصریح کرد: در همین راستا تلاش می شود با اتصال دستگاه های اجرایی و نهادهای خدمات رسان به شرکت های دانش بنیان، از یک سو در رونق تولیدات داخلی و بهره وری بیشتر گام برداشته شود و از سوی دیگر انگیزه و مشوقی برای جوانان فعال در این واحدها فراهم شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری، اتصال زنجیره علم و صنعت را از مهمترین ضروریات استان دانست و گفت: با برگزاری نشست ها و دیدارهای متعدد بین مدیران دستگاه های اجرایی و شرکت های دانش بنیان این حلقه مفقوده در استان شکل می گیرد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۲۹:۳۱

28 Dec 2019