۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸
کد مطلب : ۳۳۳۷۳
دبير ستاد افامه نماز کوهرنگ:

طرح آزمون حفظ قرآن كريم در کوهرنگ برگزار شد

دبير ستاد افامه نماز کوهرنگ با اشاره به برگزاري طرح آزمون حفظ قرآن کريم در کوهرنگ گفت: اين طرح براي سومين بار است که در شهرستان کوهرنگ برگزار مي‌شود.
طرح آزمون حفظ قرآن كريم در کوهرنگ برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام محمد جمالپور، دبير ستاد اقامه نماز کوهرنگ در گفت و گو با خبرنگار کوهرنگ خبر با اشاره به برگزاري طرح آزمون حفظ قرآن کريم در کوهرنگ اظهار کرد: اين طرح براي سومين بار است که در شهرستان کوهرنگ برگزار مي‌شود.

وي با بيان اينکه 120 نفر در طرح حفظ قرآن کريم جزء يک و دو شرکت داشتند، افزود: اين تعداد در مرحله کتبي اين آزمون به مرخله پاياني راه يافتند که امروز در اين آزمون با هم رقابت کردند.

دبير ستاد نماز جمعه کوهرنگ با بيان اينکه اين طرح در طول سال در مساجد، مدارس و حسينيه‌ها برگزار شده است، گفت: اين طرح در مقاطع ابتدايي، راهنمايي و در رشته‌ حفظ از حفظ يک جزء تا حفظ جزء دوم بوده که علاقمندان با شرکت در کلاس‌ها بعد از مرحله شفاهي به مرحله کتبي راه پيدا کرده‌اند.

وي خاطرنشان کرد: به افراد قبول شده در آزمون علاوه بر جوايز نفيس از سوي ستاد اقامه نماز گواهينامه حفظ قرآن نيز اعطا خواهد شد.

جمالپور هدف از برگزاري اين دوره را روي آوردن گروه جوان و نوجوان به سمت قرآن و آشنايي آنها با مفاهيم قرآن برشمرد و بيان داشت: اين طرح از تير ماه سال 95 شروع شد و هفته اي دو روز با کمک هفت مربي قرآن در بخش مرکزي و صمصامي اجرا شد و خدا را شکر با اسقبال خوب قشر جوان و نوجوان برگزار شد.
 
وي تصريح کرد: با عنايت خداوند و همت خوب اين قشر سال هاي آتيه شاهد حافظان خوبي در سطح شهرستان خواهيم بود.







انتهاي پيام1026ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۲۱:۴۷

7 Jan 2020