۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
کد مطلب : ۳۸۴۱۳
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان:

مشکلات امروز در کشور نشان از نبود تفکر و مديريت جهادي است

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان گفت: تفکر انقلاب اسلامي قرآني است؛ و اگر امروز مشکلاتي در کشور وجود دارد از نبود تفکر و مديريت جهادي است، امروز ايران اسلامي به عنوان يک کشور بين المللي تاثيرگذار به عنوان يک ابرقدرت شناخته شده است.
مشکلات امروز در کشور نشان از نبود تفکر و مديريت جهادي است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پيرغار، سرهنگ دوم پاسدار حميد يزداني در جمع دانش آموزان مدرسه فدک شهر پردنجان ضمن گراميداشت يادو خاطره شهدا، سالروز پيروزي انقلاب راگرامي داشت و ايام شهادت بي بي دوعالم را تسليت گفت و افزود: در سي نهمين سالگرد پيروزي انقلاب نبايد فراموش کنيم که امام (ره) به ما استقلال بخشيد، هويت بخشيد، آزادي بخشيد. ما موظف هستيم راه استقلالي را که امام (ره) آغاز کرده است ادامه دهيم.
 
وي انقلاب اسلامي را معجزه الهي براي ايران اسلامي عنوان کرد و گفت: نه تنها به وجود آمدن انقلاب يک معجزه الهي است که حفظ و استمرار آن نيز خود نوع ديگري از معجزه و حتي بزرگتر از معجزه اول محسوب مي شود.
 
یزدانی به اهداف انقلاب اشاره کرد و بيان داشت: نفي استبداد داخلي و براندازي رژيم ستم شاهي، ايجاد حکومت مبتني بر راي مردم و اجراي عدالت اجتماعي از جمله اهداف مهم انقلاب مي باشد.
 
وي اظهار داشت: در چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامي، انقلاب اسلامي با فراز و نشيب‌هاي مختلف و دشمني‌هاي فراوان از جانب استکبار جهاني و عاملان حلقه بگوشش روبه رو بوده است هم چنان به يک الگوي جهاني براي آزادي طلبان درسطح دنيا مبدل گشته است.

      
 
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان گفت: انقلاب کردن سخت بود، اما حفاظت از انقلاب اسلامي بااين همه توطئه و نيرنگ سخت‌تر مي‌باشد و همه مردم ايران به خاطر اين که صاحبان اصلي انقلاب بودند در اين مسير هزينه‌هاي زيادي پرداخت کردند و در تمام برهه‌هاي زماني دشمنان را مايوس کردند.
 
وي ادامه داد: سال ۵۷ رژيمي که دست نشانده استکبار و ابرقدرت‌ها بود توسط مردم سرنگون شد. بعد از انقلاب، استکبار از انقلاب اسلامي سيلي خورده و به همين دليل با اجير کردن يک قاتل و ديکتاتور مثل صدام، هشت سال جنگ را به ملت ايران تحميل کرد و هزينه‌هاي زيادي را بر انقلاب اسلامي وارد کرد. به خيال اين که بتواند انقلاب نوپاي ما را ساقط کند.


      
 
 يزداني در ادامه اين نشست صميمي گفت: جنگ سخت دشمن پس از هشت سال بدون رسيدن به مقاصد شوم استکبار به پايان رسيد، اما بلافاصله جنگ نرم خود را که به مراتب پيچيده‌تر و سخت‌تر بود عليه مردم ايران آغاز شد و يکي از محور‌هاي اصلي تلاش دشمنان انقلاب اسلامي حذف اسلام از انقلاب مردم ايران بود و اين بخاطر عنادي است که از همان ابتداي انقلاب اسلامي بوجود آمد. اما حضرت امام (ره) از همان ابتداي پيروزي انقلاب در مقابل کساني که قصد حذف اسلاميت را از انقلاب داشتند محکم ايستاد و امروز نيز مکتب آن پير فرزانه در اين مسير به راه خود ادامه مي‌دهد.
 
وي بيان کرد: تفکر انقلاب اسلامي قرآني است؛ و اگر امروز مشکلاتي در کشور وجود دارد از نبود تفکر و مديريت جهادي است، امروز ايران اسلامي به عنوان يک کشور بين المللي تاثير گذار به عنوان يک ابرقدرت شناخته شده است.

انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۲۰:۴۹

27 Dec 2019