۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۸
کد مطلب : ۱۳۹۳۳

برگزاری مراسم تودیع و معارفه‌‌‌‌ در دانشگاه شهرکرد

آیین تودیع و معارفه‌‌‌‌ی معاون دانشجویی، رئیس دانشکده‌ علوم پایه، مدیر طرح و برنامه‌ و رئیس پژوهشکده‌ی فناوری جنین دام دانشگاه شهرکرد برگزار شد.
برگزاری مراسم تودیع و معارفه‌‌‌‌ در دانشگاه شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز، رئیس دانشگاه شهرکرد ضمن تجلیل و قدردانی از زحمات دکتر مهدی رادفر، دکتر افراسیاب رئیسی، دکتر علی مختاری و دکتر ناصر شمس، در تودیع ایشان از معاونت دانشجویی، ریاست دانشکده‌ علوم پایه، معاونت طرح و برنامه و ریاست پژوهشکده‌ فناوری جنین دام، گفت: ثمره‌ی زحمات این عزیزان در دانشگاه ماندگار است.

اسماعیل اسدی، رئیس دانشگاه شهرکرد در این مراسم، دکتر عطااله ابراهیمی را به‌عنوان معاون دانشجویی، دکتر محسن مبینی را به‌عنوان رئیس دانشکده علوم پایه، دکتر محمدرضا نوری را به‌عنوان مدیر طرح و برنامه و دکتر حسین حسن‌پور را به‌عنوان رئیس پژوهشکده‌ی فناوری جنین دام این دانشگاه معرفی کرد.

وی در این مراسم پذیرفتن مسئولیت در حوضه‌های اجرایی را نیازمند ایثار، تلاش‌های بی‌وقفه و بی‌شائبه دانست و برای مدیران جدید آرزوی موفقیت کرد.

رئیس دانشگاه شهرکرد، رعایت حسن اخلاق را گوهر ارزشمندی برشمرد که جامعه به شدت به آن نیازمند است و رعایت آن را وظیفه‌ی اصلی مدیران برشمرد.

اسدی، قانون‌مندی، ترویج فرهنگ مهرورزی و نوع‌دوستی، صداقت، پویایی و جدیت، افزایش روحیه‌ی تعامل و همکاری را، نیز از اهم وظایف مدیران دانست.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۷:۴۲

28 Dec 2019