۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۴
کد مطلب : ۲۱۲۰۴
مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

برگزاری گفتمان های دینی با موضوع بررسی چالش های فضای مجازی و شبکه های اجتماعی

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری گفتمان های دینی با موضوع بررسی چالش های فضای مجازی و شبکه های اجتماعی خبر داد.
برگزاری گفتمان های دینی با موضوع بررسی چالش های فضای مجازی و شبکه های اجتماعی
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام رحمت الله اروجی با بیان اینکه مقام معظم رهبری اهمیت فضای مجازی را به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی بر شمرده اند گفت: در جنگ نرم اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی در مورد ماهیت شبکه های اجتماعی بسیار با اهمیت است.

وی افزود: یکی از برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی برگزاری گفتمان های دینی با موضوعات مختلف و مورد نیاز جامعه است که از سال ۱۳۸۵ آغاز شده است.

اروجی گفت: با نظر به اهیمت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تلفن همراه، گفتمان های دینی با موضوع بررسی چالش های این حوزه با حضور روح الله مومن نسب پژوهشگر فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی این گفتمان در حوزه علمیه امام صادق(ع) فارسان ویژه طلاب و دانشجویان و سالن همایش بلاغ ویژه اولیای دانش آموزان در روز سه شنبه دوازدهم اسفندماه ۹۳ برگزار می‌شود.

اروجی افزود: این گفتمان ها ویژه مدیران و کارشناسان فرهنگی در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی، ویژه دانشجویان در دانشگاه شهرکرد و دبیران و مربیان پرورشی و طلاب و روحانیون در سالن همایش بلاغ در روز چهارشنبه سیزدهم اسفندماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۵۲:۳۴

25 Jan 2020