۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸
کد مطلب : ۳۱۲۹۴
سرپرست تبليغات اسلامي اردل:

مدارس شهرستان اردل با کمبود روحاني مواجه اند

سرپرست تبليغات اسلامي شهرستان اردل گفت: مدارس اين شهرستان متاسفانه با کمبود روحاني روبه رو هستند که تبليغات اسلامي تا اوايل آبانماه سال جاري اين مشکل را مرتفع مي‌کند.
مدارس شهرستان اردل با کمبود روحاني مواجه اند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت‌الاسلام حميد بهرامي سرپرست تبليغلات اسلامي شهرستان اردل در جلسه نماز که با حضور مبلغين و کارشناسان آموزش و پرورش در تبليغات اسلامي شهرستان برگزار شد گفت: مدرسه بستر آينده سازي جامعه و بهترين مکان رشد برنامه هاي مذهبي به‌ويژه نماز است و حضورمبلغين و روحانيون در مدارس براي اقامه نماز از مهترين فعاليت هاي اداره تبليغات اسلامي است.

بهرامي اظهار کرد: از ابتدايي مهر در مدارس شهر اردل و روستاهاي بخش مرکزي و ميانکوه نماز برگزار شده و مدارس متاسفانه با کمبود روحاني روبه رو هستند که تبليغات اسلامي تا پايان مهر اين مشکل را مرتفع مي‌کند.

وي بر حضور روحانيون در مدارس تاکيد کرد و يادآور شد: استفاده از روحانيون در مدارس موجب بالا بردن آگاهي دانش‌آموزان در مورد اهميت برپايي نماز در اول وقت و موجب رشد ديدگاه مذهبي و پاسخگويي به سوالات ديني و رفع شبهات ديني خواهد شد.

در اين جلسه حجت‌الاسلام بهرامي ازهمکاري مدارس دراقامه نماز و نريمان احمدي معاونت پرورشي آموزش و پرورش اردل از همکاري تبليغات اسلامي اردل دربرپايي نماز و اعزام و برنامه ريزي براي حضورروحانيون تقدير کرد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۲۸:۱۴

12 Feb 2020