۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
کد مطلب : ۳۵۲۵۴
سردار غیب‌پرور در یادواره احمد متوسلیان:

بسیار تعجب برانگیز است افرادی در داخل سپاه را آماج حملات خود قرار داده‌اند/ برخی با ادبیات اوایل انقلاب سپاه را می‌کوبند

رئیس سازمان بسیج گفت: در حالی که دشمنان نشان‌دار سپاه در آمریکا، اروپا و عربستان در حال هجمه و اهانت به سپاه هستند، بسیار تعجب برانگیز است که برخی نیز در داخل سپاه را آماج حملات خود قرار داده‌اند.
بسیار تعجب برانگیز است افرادی در داخل سپاه را آماج حملات خود قرار داده‌اند/ برخی با ادبیات اوایل انقلاب سپاه را می‌کوبند
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار غیب پرور در یادواره احمد متوسلیان و یارانش در شیراز با بیان اینکه از جمله مؤلفه‌های اصلی قدرت ملی در جمهوری اسلامی ایران ولایت فقیه، ایستادگی مردم و قوای مسلح می باشند، افزود : ولایت فقیه به عنوان رکن اساسی انقلاب و نظام اسلامی است و عدم اطاعت از فرامین ایشان منجر به تضعیف قدرت ملی کشور خواهد شد.

وی مقاومت و ایستادگی مردم را مؤلفه دیگر قدرت ملی برشمرد و افزود: اراده و ایستادگی ملت ایران دومین سرمایه انقلاب و کشور است و اگر روحیه مقاومت با طبل سازش تضعیف شد چگونه می‌توانیم قدرت ملی را ارتقاء دهیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین سومین عامل و مؤلفه قدرت ملی را قوای مسلح و بویژه سپاه پاسداران عنوان نمود و با اشاره به فرموده امام که اگر سپاه نبود کشور هم نبود، گفت : این جمله امروز هم تازه و با طراوت است و نمی توان باور کرد افرادی که سپاه را تضعیف می‌کنند از روی سهو و غفلت است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد : تضعیف جریان مقاومت که نماد آن بسیج و سپاه می باشد گناهی نابخشودنی است.

سردار غیب پرور با تأکید بر اینکه بسیج و سپاه جانشان را برای مردمی که از سوی دشمن تهدید شوند فدا خواهند کرد، افزود: خط کشی‌های سیاسی مرسوم برای ما بی معنی است و ما از تمام ایرانیانی که زیر چتر جمهوری اسلامی هستند فارغ از نگرش‌های سیاسی آنها،دفاع می‌کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج با اشاره به اوایل انقلاب اسلامی که پاسداران را «چماق دار» خطاب می‌کردند، افزود: برخی‌ها لفظ«چماق‌دار»را به «تفنگدار» تغییر دادند و با همان ادبیات سپاه و پیشکسوتان جهاد و ایثار را می‌کوبند.

غیب پرور با تاکید بر اینکه سپاه حافظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است گفت: نیروهای انقلابی نمی‌توانند در مقابل تضعیف مؤلفه‌های قدرت ملی سکوت نمایند چرا که این انقلاب به آسانی به دست نیامده است و خون هزاران شهید پای انقلاب ریخته شده است.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی باید به انسجام داخلی بیش از پیش بهاء داد، تفرقه را پیام شیطان دانست و گفت : فهم کلام ولایت و اجرایی نمودن آن تکلیف ماست و رهبری معظم انقلاب از ما پاسداری غیرمحافظه‌کارانه را خواسته‌اند .

سردار غیب‌پرور افزود در حالی که دشمنان نشان‌دار سپاه در آمریکا، اروپا و عربستان در حال هجمه و اهانت به سپاه هستند، بسیار تعجب برانگیز است که عده‌ای نیز در داخل سپاه را آماج حملات خود قرار داده‌اند.

وی گفت: حمله موشکی سپاه به تروریست‌ها و دشمنان مردم ایران باعث به رخ کشیده شدن اقتدار جمهوری اسلامی ایران گردید و هم‌زمانی افزایش تخریب سپاه با این رویداد سؤال برانگیز است.

وی در پایان گفت: سپاه با بهره‌گیری از تجارب خود در طول نزدیک به چهار دهه گذشته، با اقتدار از این شرایط عبور خواهد کرد و لحظه‌ای در دفاع از ارکان انقلاب اسلامی و مردم تردید نخواهد کرد و هجمه‌ها و نامهربانی‌ها و زخم زبان‌هایی که از گوشه کنار مطرح می‌شود، نمی‌تواند هیچ خللی در عزم پولادین آنها وارد نماید.

منبع: فارس

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۱۶:۲۶

24 Jan 2020