۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴
کد مطلب : ۲۲۶۵۴
رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران بن:

جانبازان شهدايي زنده در انتقال مکتب سرخ حسيني هستند

رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران بن گفت:جانبازان شهدايي زنده در انتقال مکتب سرخ حسيني و شاخصي براي انتقال مفاهميم هشت سال دفاع مقدس به نسل جديد هستند.
جانبازان شهدايي زنده در انتقال مکتب سرخ حسيني هستند
به گزارش جهانبین نیوز اسماعيل اسماعيلي رئيس بنياد شهيد و امورايثارگران شهرستان بن در گفت و گو با زنگ خبر گفت: عزت و سربلندي کشور عزيزمان ايران مديون رشادت ها و دلاوري هاي شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس است.

اسماعيلي گفت:جانبازان با تحمل درد و رنج بسيار؛ هيچ گاه صحنه را خالي نکرده و هميشه در خط اول انقلاب اسلامي ايستادند.

رئيس بنياد شهيد و امورايثارگران شهرستان بن گفت: جانبازان شهدايي زنده هستند که در انتقال مکتب سرخ حسيني نقشي والا داشته و با الگو گيري از حضرت عباس (ع) هميشه يار وفادار مقام عظماي ولايت بوده اند.

وي نقش جانبازان را در انتقال مفاهيم و رشادت هاي شهدا و ايثارگران در هشت سال دفاع مقدس را بي بديل دانست و افزود: جانبازان شهدايي زنده در انتقال مکتب سرخ حسيني و شاخصي براي انتقال مفاهميم هشت سال دفاع مقدس به نسل جديد هستند.

اسماعيلي گفت: چقدر براي خانواده شهدا و جانبازان عزيزمان تلاش کنيم باز هم ذره اي از آن رشادت ها و از خود گذشتگي ها را جبران نکرده و آسايش، آرامش خود را مديون اين عزيزان و صبر و استقامت خانواده آن ها هستيم.

وي تصريح کرد: شهرستان بن با دارا بودن بيش از ۴۰۰شهيد و ۶۰۰جانباز مدالي زرين برگردن آويخته و کارنامه اي درخشان در هشت سال دفاع مقدس داشته است.

اسماعيلي عمده مشکلات خانواده جانبازان را عدم رسيدگي مطلوب به وضعيت شغلي فرزندان جانبازان دانست و گفت: وضعيت اشتغال فرزندان جانبازان يکي از دغدغه هاي آن ها بوده که بايد براي رفع آن تلاش کنيم.



انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۴۶:۰۸

30 Dec 2019