۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳
کد مطلب : ۲۷۳۳۴
به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی:

مراسم تجلیل از محیط‌بانان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

به مناسبت گرامی داشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مراسم تجلیل از محیط‌بانان استان چهارمحال و بختیاری با حضور جمعی از مسئولان استان، دوستداران و فعالان محیط زیست برگزار خواهد شد.
مراسم تجلیل از محیط‌بانان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ایران خبر، به مناسبت فرارسیدن بیست و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر، مراسم تجلیل از محیط‌بانان استان در سالن آمفی تئاتر اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در شهرکرد برگزار خواهد شد.

در این مراسم محیط‌بانان ولایت‌مدار استان با خانواده حضور خواهند یافت و ضمن تجدید میثاق با بنیان‌گذار کبیر انقلاب و شهداء با رهبر فرزانه انقلاب تجدید بیعت می‌کنند.

در این مراسم از تلاش‌ها و زحمات این حافظان فداکار محیط زیست تقدیر خواهد شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست این استان در این خصوص گفت: محیط‌بانان با عشق و علاقه در سنگر حفاظت از محیط زیست و در نوک حمله انواع بی‌رحمی‌های طبیعت و متجاوزان به طبیعت قرار گرفته‌اند و سینه خود را درمقابل گلوله آتشین متخلفان سپر می‌کند تا انفال الهی را حفظ کنند.

شهرام احمدی؛ تقدیم ۱۱۷ شهید محیط بان و ۱۲۵ جانباز محیط‌بان در کشور تاییدی بر این ادعا عنوان کرد و افزود: ساعات کاری زیاد، شیفت‌های طولانی مدت، تجهیزات بسیار کمتر نسبت به متخلفان محیط زیست، سختی کار در محیط‌های طبیعی، درمعرض تهدید شکارچیان غیرمجاز بودن، حوادث طبیعی نتوانسته است که باعث شود تا محیط‌بانان استان از وظیفه مقدس حفظ انفال الهی بازدارد.

احمدی این برنامه فرهنگی را تلاشی ناچیز در جهت قدردانی این زحمت‌کشان در این ایام فرخنده بیان کرد.

انتهای پیام1026ج /530ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۰۵:۳۵

31 Dec 2019