۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳
کد مطلب : ۳۶۳۳۴
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان:

برگزاری بيش از 51 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در فارسان

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان گفت: امنيت و آرامش امروز کشور مديون رشادت‌ها و دلاوري‌هاي آن عزيزان است که بدون داشتن هيچ‌گونه چشم‌داشتي در جبهه‌هاي حق عليه باطل حضور پيدا نموده و با ايثار و شهامت از خاک خود دفاع نمودند.
برگزاری بيش از 51 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در فارسان
به گزارش جهانبین نیوز، موسي انصاري در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار ضمن گراميداشت فرارسيدن هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس يادآور خوبي، يکدلي، صميميت و ايثارگري‌هاي مردم شهيدپرور ايران اسلامي است.

وي بابيان اينکه نام‌گذاري هفته گراميداشت دفاع مقدس باهدف بازنگري در سرمايه‌هاي فرهنگي، اعتقادي و نظامي دفاع مقدس و انتقال اين فرهنگ به نسل‌هاي بعد است، افزود: اقتدار امروز جمهوري اسلامي ايران در دنيا، ثمره رشادت‌هاي آن دوران است.
 
انصاری تصريح کرد: امنيت و آرامش امروز کشور مديون رشادت‌ها و دلاوري‌هاي آن عزيزان است که بدون داشتن هيچ‌گونه چشم‌داشتي در جبهه‌هاي حق عليه باطل حضور پيدا نموده و با ايثار و شهامت از خاک خود دفاع نمودند.

وي اظهار داشت: وظيفه اصلي مسئولين ايجاد آرامش، امنيت و اميد در جامعه عنوان و تصريح کرد: تاکنون وحدت و همدلي مردم و مسئولين موجب ايجاد آرامش و امنيت و ناکامي دشمنان شده است و اميدواريم در ادامه نيز با اتحاد و همبستگي بيش‌ازپيش شاهد آرامش و اميد در بين مردم باشيم.

انصاري بابيان اينکه در هفته دفاع مقدس بيش از 51 برنامه متنوع در اين شهرستان برگزار خواهد شد گفت: محوري‌ترين برنامه‌هاي هفته دفاع مقدس در شهرستان، طرح جواد ائمه فرهنگي (افتتاح پايگاه)، افتتاح نمايشگاه با موضوع هفته دفاع مقدس، غبارروبي گلزار شهدا شهرستان، سرکشي از خانواده شهدا، نمايشگاه عکس و کتاب، کارگاه آموزش امر به‌ معروف نهي از منکر، آموزش مهارت‌هاي زندگي، نشست‌هاي بصيرتي، مراسم شبي با خاطر، نشست‌هاي معرفتي بصيرتي، محفل انس با قرآن، آموزش مادران پرچم‌داران جنگ نرم، برگزاري زيارت عاشورا، نشست‌هاي سبک زندگي اسلامي، شرکت منسجم در نماز جمعه مي باشد.

انتهاي پيام1026ج /590پ
 
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی پیرغار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۴۰:۳۳

11 Feb 2020