۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷
کد مطلب : ۳۴۱۲۹
مدير آموزش و پرورش شهرستان فارسان

معلمان مسير توسعه و تعالي هر جامعه را رقم ميزنند

مدير آموزش و پرورش شهرستان فارسان ، در خصوص هفته بزرگداشت مقام معلم گفت : اين هفته بهترين زمان براي تجليل از كساني است كه با گذشت و فداکاري در راه تعليم و تربيت و اعتلاي فرهنگ ايران اسلامي تلاش مي کنند.
معلمان مسير توسعه و تعالي هر جامعه را رقم ميزنند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پيرغار، اولين جلسه شوراي آموزش و پرورش شهرستان فارسان در سال 96 بامحوريت تشكيل ستاد وكميته تخصصي بزرگداشت مقام معلم و با حضور مرداس طاهري ،فرماندارشهرستان ،داراب احمدي ،مدير آموزش پرورش و محمدصادق اسلامي شهردار فارسان ، رؤساي ادارات، معاونين و کارشناسان اداري و اعضاي شورا در سالن جلسات آموزش و پرورش تشکيل شد.

 داراب احمدي،مدير آموزش و پرورش شهرستان فارسان،گزارشي از مراحل اجرايي مصوبات جلسه قبل ارائه داد و در خصوص هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: اين هفته بهترين زمان براي تجليل از كساني است كه با گذشت و فداکاري در راه تعليم و تربيت و اعتلاي فرهنگ ايران اسلامي تلاش مي کنند.  

 در ادامه مرداس طاهري، فرماندار شهرستان فارسان، با اشاره به نقش كليدي معلمان در پيشرفت جامعه گفت :معلمان به عنوان الگوهاي اوليه دانش آموزان، دانايي وشناخت را به فرزندان انتقال مي دهند و مسير توسعه و تعالي هر جامعه را رقم ميزنند

.

فرماندار شهرستان فارسان ضمن تقدير از زحمات فرهنگيان ومجموعه آموزش وپرورش بر اهميت تقدير شايسته جامعه از فرهنگيان در تمام طول سال و به خصوص درهفته گراميداشت مقام معلم تاکيد کرد و خواستار حضور پرشور فرهنگيان ودانش آموزان در انتخابات پيش رو شد.


در ادامه سعيد بابايي معاون آموزشي مديريت آموزش و پرورش شهرستان فارسان به عنوان دبير ستاد بر گزاري هفته بزرگداشت مقام معلم معرفي شد و از فعاليت اعضاي محترم شوراي آمورزش و پرورش و رؤساي ادارات شهرستان و حضور آن ها در جلسات شوراي آموزش و پرورش تقدير و تشكر به عمل آمد .

انتهاي پيام1022ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۵۸:۱۴

28 Dec 2019