۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
کد مطلب : ۲۳۷۸۹
استاد دانشگاه شهرکرد:

بي غيرت کردن انسان ها از اهداف پروتکل هاي ۲۴ گانه صهيونيسم

ماهواره يکي از ابزار نظام سلطه و صهيونيسم براي نيل به اهداف نامشروع است.بي غيرت کردن و بي حيا کردن انسان ها ، سست کردن عقايد مذهبي - فرهنگي هر جامعه دقيقا در راستاي پروتکل هاي ۲۴ گانه صهيونيسم براي تحقق اهداف خودشان است.
بي غيرت کردن انسان ها از اهداف پروتکل هاي ۲۴ گانه صهيونيسم
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  اساتيد برتر، دکتر احمدرضا بسيج گفت: ماهواره يکي از ابزار هاي نرم افزاري نظام سلطه و به ويژه صهيونيسم بين الملل است که در راستاي اهداف نامشروع آنها به کار مي رود.

دکتر بسيج افزود: صهيونيسم جهاني بر اساس آموزه هاي تحريف شده تورات معتقد است کل جهان بايد در خدمت قوم يهود قرار گيرد و از سده هاي گذشته براي رسيدن به اين هدف برنامه ريزي هاي گسترده اي را صورت داده است و اين برنامه ها و مهندسي ها در دو حوزه نرم افزاري و سخت افزاري صورت گرفته است.

تحميل جنگ سخت، ساخت فيلم و سريال و فرقه سازي از ابزار نظام سلطه

مسئول بسيج اساتيد استان چهارمحال و بختياري تصريح کرد: در حوزه سخت افزاري ايجاد جنگ ها و در دست گرفتن اقتصاد و مانند آن است و در حوزه نرم افزاري ايجاد فرقه هاي گوناگون مانند شيطان پرستي وهابيت، بهائيت، عرفان هاي کاذب و مانند آن و نيز از طريق فيلم،سريال و مطبوعات در جهت تقويت نظام سلطه جهاني در حال فعاليت است.

بي غيرت کردن انسان ها از اهداف پروتکل هاي ۲۴ گانه صهيونيسم

اين استاد دانشگاه و کارشناس مسايل فرهنگي اجتماعي، خاطرنشان کرد: بنابراين مطالعه عميق نسبت به آنچه در جهان امروز جريان دارد، روشن مي کند که ويران ساختن خانواده ها و بي غيرت کردن و بي حيا کردن انسان ها ، سست کردن عقايد مذهبي - فرهنگي هر جامعه دقيقا در راستاي پروتکل هاي ۲۴ گانه صهيونيسم براي تحقق اهداف خودشان است، بنابراين بخشي از پول صرف ساخت موشک، تانک و گلوله مي شود تا سينه جوانان را بشکافد و خانه ها را بر سر مردم فلسطين، افغانستان،عراق، سوريه و يا هر کجاي ديگر جهان خراب کند و بخش ديگر اين پول را صرف ساخت فيلم ،سريال، موسيقي و مانند آن مي شود تا جان و روح مردم و مخاطبان را ويران کند و خانواده ها را که اساس پيشرفت و تعالي معنوي است از درون تهي سازد .

ماهواره، براي از بين بردن غيرت و حيا آمده است

اين استاد برجسته دانشگاه با اشاره به رويکرد اساسي ماهواره گفت: ماهواره براساس ايجاد جاذبه هاي جنسي، تبليغي، تفريحي و ارضاي علايق مختلف آمده است و درون مايه همه برنامه ها چيزي جز سست کردن اعتقادات و از بين بردن غيرت و حيا نيست .

هم انديشي عقلا و انديشمندان براي مقابله با آسيب هاي ماهواره الزامي است

احمدرضا بسيج، اولين قدم براي مبارزه و برون رفت از هر مشکل را شناخت دقيق و همه جانبه از مشکل دانست و گفت: ابتدا بايد راهکار ها و هر آن چيزي را که دشمن در حال انجام است بشناسيم و سپس عقلاي قوم و مسئولين جامعه و انديشمندان براي مبارزه با آن برنامه ريزي حساب شده و دراز مدت و علمي داشته باشند و ربط ميان اين دو مقوله چيزي است به نام آگاهي عامه مردم که بايد آنان را از سياست ها و برنامه هاي تدارک ديده دشمن آگاه کنيم .

وي بداخلاقي، بي توجهي به ارزش ها، فراموشي اعتقادات، بحران هاي روحي رواني، گرايش به مد و مدگرايي، ارتباط با نامحرم، دوري از خانواده و از بين رفتن صله رحم را از آفات و اثرات مخرب ماهواره براي بيننده آن عنوان کرد.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۰:۱۳

29 Dec 2019