۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳
کد مطلب : ۳۸۷۲۹
نماز جمعه لردگان/

امام جمعه موقت لردگان مصرف بهينه آب را در ايام خانه تکاني ضروري و مهم دانست

حجت الاسلام قاسم پور با اشاره به خانه تکاني هاي پايان سال، مردم را به صرفه جويي در مصرف آب در خانه تکاني ها و زندگي شخصي دعوت نمود.
امام جمعه موقت لردگان مصرف بهينه آب را در ايام خانه تکاني ضروري و مهم دانست
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ حجت السلام حسين قاسم پور امام جمعه موقت لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي و با اشاره به روزهاي پاياني سال و خانه تکاني، از شهروندان خواست در مصرف آب با توجه به خشکسالي ها و بارش کم باران در مصرف آب دقت کنند و رعايت ديگران را هم داشته باشند. 

وي در ادامه گفت: مردم دنيا دارند مي بينند که آل سعود در يمن چگونه کودکان، زن و مرد را با بمبارانهاي خود و سلاحهاي آمريکائي و انگليسي از بين مي برند و آن وقت در شوراي امنيت از آنها حمايت مي شود و بر عليه ايران بيانيه صادر مي کنند که ايران به يمن سلاح مي دهد؛ واقعيات را براي دنيا و مردم مي خواهند بر عکس بگويند در حالي که مردم دنيا مي دانند که اين آل سعود است که کودک کش است و جنايتکار جنگي است.

خطيب جمعه لردگان در بخش ديگر سخنان خود ضمن تبريک انتصاب شهردار جديد لردگان گفت: مسئولين خصوصاً شهردار محترم براي زيبايي شهر کار کنند و اين خرابي هاي ناشي از فاضلاب شهري را درست کنند تا مردم در آسايش باشند از شهردار جديد لردگان خواست که در رفع مشکلات شهر تلاش کنند و آنها را نيز بر طرف نمايند.

 وي  به مردم لردگان نيز سفارش کرد: که شهر خانه دوم شماست شماها هم کمک کنيد تا شهرتان آباد شود متاسفانه مشاهده مي کنيم ميوه فروشان  آشغال هاي خود را در جداول شهر مي ريزند لذا اين کاري درستي نيست.

امام جمعه موقت لردگان به هفته نيکو کاري نيز اشاراتي داشت و گفت: در هفته نيکو کاري به فقرا و بيچارگان هم نظر داشته باشيد و کساني که توانائي مالي دارند به فقرا کمک کنند تا بتوانند عيدي سرشار از خوبي و شادي داشته باشند.

ايشان هفته درختکاري و منابع طبيعي را گرامي داشت و از نماز گزاران و مردم خواست در کاشت درخت بخصوص درخت مثمر کوتاهي نکنند.

انتهاي پيام/630 ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۲۳:۵۳

26 Dec 2019