۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴
کد مطلب : ۳۵۵۷۹
امام جمعه موقت بن:

مسئولين، نيرو ها و نهادهاي انقلابي را تضعيف نکنند

امام جمعه موقت بن گفت: به حول قوه ي الهي ما با تمام تلاش پيگير به ثمر رساندن بحث موشکي خواهيم بود و مردم ما از بعضي از مسئولين انتظار دارند که نيروها و نهادهاي انقلابي را تضعيف نکرده و با تمام همت و تلاش در کنار اين عزيزان بوده و جواب محکم و دندان شکني به ابر قدرت ها و ظالمان و استکبار جهاني بدهند.
مسئولين، نيرو ها و نهادهاي انقلابي را تضعيف نکنند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار زنگ خبر، حجت السلام احمدي امام جمعه موقت شهر بن در خطبه هاي نماز عبادي سياسي جمعه اين هفته ضمن دعوت به تقوايي الهي گفت: رعايت تقواهم براي دنياي ما خوب است، هم براي آخرت ما لباس تقوا هم دنياي ما را حفظ مي کند و هم در آخرت ما را نجات مي دهد از نشانه هاي اينکه خداوند از دست بنده اش راضي است اين است که بنده ببيند در حال عبادت و انجام کارهاي خير و خوب حالش تغيير مي کند يا خير.

وي بيان داشت: يکي ديگر از نشانه هاي رضايت پروردگار اين است که بنده به سمت خوبي ها و عبادات شوق پيدا مي کند يا نه؛ خداوند در حرکت بنده اش به سمت خوبي ها 20 حسنه و  20بدي را از او پاک مي کند و رضايت پروردگار از بنده خوب خود اين مي شود.
 
امام جمعه موقت بن گفت: خداوند در همه حال به بندگانش نظر رحمت داشته و آن ها را به حال خود رها نمي کند همين که بنده با رفتنش به سمت عبادات خوشحال مي شود اين نشانه رضايت پروردگار است و انسان مومن بايد دافعه و جاذبه داشته و تولي و تبري هم با دوستان خدا دوست بوده و هم با دشمنان خداوند دشمني کند.

وي با تبريک  دهه کرامت و ميلاد پرسعادت حضرت معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع) گفت: اين هفته هفته بسيار با عظمت و عزيزي براي ما شيعيان و دوست داران اهل بيت مي باشد.

احمدي ضمن اشاره به اقامه اولين نماز جمعه کشور توسط آيت الله طالقاني (رحمت الله عليه) گفت: حدود 5 الي 6 ماه بعد از پيروزي انقلاب اسلامي اولين نماز جمعه که مصادف بود با سومين روز ماه رمضان به تلاش هاي امام خميني (ره) تشکيل شد.
 
وي افزود: از اثرات انقلاب اسلامي پرشکوه ما همين برپايي نماز جمعه مي باشد که درحال حاضر در 900 نقطه از کشور عزيزمان نماز جمعه برقرار مي باشد.

امام جمعه موقت بن با اشاره به محتواي خطبه هاي نماز جمعه گفت: ائمه جمعه و جماعت بايد مشکلات مردم در خطبه هاي نماز جمعه مطرح و به گوش مسئولين برسانند.

احمدي افزود: امروز در کشور ما مردم گرفتاري های بسیاری دارند و منشا بیشتر اين گرفتاري ها از آمريکا است اين هايي که هر روز آشکارا دروغ مي گويند و هر لحظه حرفشان عوض شده چگونه مي شود به اين ها اطمينان و اعتماد کرد.

وي بيان داشت: امروزه برخي از کشور هاي به اصطلاح متمدن از برخي از جنگل ها و بعضي از سياستمداران از بعضي حيوان هاي وحشي، وحشي ترند و امروزه بدبختي بسیاری از کشورهاي اسلامي و غيراسلامي به دست همين افراد شرور است.

احمدي بيان داشت: بعضي از مشکلات کشورها ناشي از مسلمان نماهاي نامسلمان که در کشور هاي اسلامي و غيراسلامي توسط همين افراد رقم مي خورد.

وي ضمن گلایه از برخي مسئولين کشوري گفت: در چند روز گذشته با راي بالاي 90 درصدي نمايندگان آمريکا کشورهاي روسيه، کره ي شمالي و ايران را تحريم مجدد شدند پس ثمرات و نتايج آن همه مذاکره و معاهده چه شد؟! چرا اين ها پاي بند به اين موارد نبوده اند؟

احمدی بيان داشت: اين ها از بسيج و سپاه مي ترسند نه اينکه از اين نهادها بترسند بلکه از فرماندهي کل قوا مقام معظم رهبري که در ارس امور کشور است مي ترسند تنها کسي که تاکنون در مقابل همه استکبار همه ظلم همه ستمکاران همه غاصبان ايستاده مقام معظم رهبري بوده و اگر ايشان نبودند در بعضي از نقاط بسيار حساس مانند فتنه 88، برجام، سند 2030 و... معلوم نبود چه بلاهايي بر سر کشور و نظام مي آمد.

امام جمعه موقت بن با اشاره به ترس آمريکايي ها از همان 6 موشک که به قلب داعش اصابت کرد گفت: اين ها هنوز در بهت و کما به سر مي برند و الان تمام کار هايي که انجام مي دهند بي هدف بوده و تيري در تاريکي است.

وي در پايان با اشاره به توان موشکي کشور گفت: به حول قوه الهي ما با تمام تلاش پيگير به ثمر رساندن بحث موشکي خواهيم بود و مردم ما از بعضي از  مسئولين انتظار دارند که نيروها و نهادهاي انقلابي را تضعيف نکرده و با تمام همت و تلاش در کنار اين عزيزان بوده و جواب محکم و دندان شکني به ابرقدرت ها و ظالمان و استکبار جهاني بدهند.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۲۹:۳۱

17 Jan 2020