۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳
کد مطلب : ۳۷۸۲۹
در شهرستان کوهرنگ صورت گرفت

ارائه خدمات دندانپزشکي در کلينيک سيار

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان كوهرنگ گفت: بسته خدمتي جديد ديگري در راستاي تحقق اهداف طرح تحول سلامت در شهرستان كوهرنگ در قالب خدمات دندانپزشكي به صورت كلينيك سيار ارائه شده است.
ارائه خدمات دندانپزشکي در کلينيک سيار
به گزارش جهانبین نیوز؛ منصوري سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان كوهرنگ در گفت‌وگو با کوهرنگ خبر؛ اظهار کرد: بسته خدمتي جديد ديگري در راستاي تحقق اهداف طرح تحول سلامت در شهرستان كوهرنگ در قالب خدمات دندانپزشكي به صورت كلينيك سيار ارائه شده است.

وي در ادامه افزود: خدمات اين كلينيك سيار دندانپزشكي شامل معاينه، ترميم، پروساژ و كشيدن دندان مي‌باشد كه با استقرا در دبيرستان شبانه‌روزي دخترانه الزهرا آماده ارائه خدمت به جمعيت گروه هدف (دانش آموزان زير ۱۴ سال) مي باشد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان كوهرنگ خاطرنشان كرد: اين كلينيك سيار پس از اتمام كار در بخش مركزي در بخش صمصامي و بازفت نيز در مدارس مدنظر مستقر شده و دانش آموزان زير ۱۴ سال را از نظر خدمات دندانپزشكي تحت پوشش خود قرار خواهد داد.

وي اشاره اي نيز به فعال بودن واحد دندانپزشكي در بخش مركزي و درمانگاه صمصامي و چمن گلي واقع در بخش بازفت داشت و عنوان كرد: در حال حاضر مردم شريف شهرستان كوهرنگ در هر سه بخش مركزي؛ صمصامي و بازفت از خدمات دندانپزشكي بهره مند مي شوند.

منصوري ابراز اميدواري كرد كه بتوانيم با رايزني هاي انجام شده با مركز بهداشت استان واحد دندانپزشكي را نيز در درمانگاه روستاي ميهه راه اندازي كنيم.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۰۲:۰۱

2 Jan 2020