۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۶
کد مطلب : ۱۱۰۸۹
تغییرات جدید در جی میل:

از تغییرات فوق العاده جالب جی میل آگاه شوید

امروز، سرویس قدرتمند جی‌میل، شاهد تغییراتی بود. در نتیجه این تغییرات، عکس‌های موجود در ایمیل‌ها به طور خودکار نمایش داده خواهند شد و کاربران نیازی به کلیک بر روی گزینه “Display Images” نخواهند داشت.
از تغییرات فوق العاده جالب جی میل آگاه شوید
به گزارش جهان بین، گوگل مدعی است با ایجاد این تغییرات به افزایش امنیت و دقت سرویس ایمیل خود کمک کرده است. اما با بررسی دقیق‌تر به نظر می‌رسد موضوع تا حدودی متفاوت از نظر گوگل باشد. ایجاد این تغییرات باعث خواهد شد شرکت‌ها یا افراد بتوانند زمان بازشدن ایمیل توسط شما را به طور دقیق متوجه شوند.

در واقع بارگذاری عکس‌های موجود در ایمیل‌ها نیاز به فراخوانی آن‌ها از سرور‌های ارسالی دارد. البته شخص فرستنده باید از این موضوع آگاه باشد و بتواند چنین تصویری را در ایمیل شما قرار دهد اما با استفاده از این روش‌، شرکت‌ها می‌توانند ایمیل‌های تبلیغاتی خود را برای شما ارسال و متوجه زمان بازشدن ایمیل توسط شما شوند. نکته دیگر اینکه برای استفاده از این روش‌، شخص دریافت کننده باید از طریق وب به بازکردن و مشاهده ایمیل‌ها بپردازد. با قراردادن آدرسی منحصر به فرد مانند http://example.com/flower-pic-for-user-۴۲۷.jpg فرستنده ایمیل می‌تواند از بازشدن ایمیل توسط شما اطمینان حاصل کند.

خبر خوب اینکه شما می‌توانید این قابلیت جدید را غیرفعال کنید اما اکثر کاربران حتی از ایجاد این تغییر در سرویس ایمیل خود آگاه نیستند. گوگل در قسمت پشتیبانی، در زمینه این قابلیت می‌گوید: ” در برخی موارد، شخص فرستنده می‌تواند از زمان بازشدن ایمیلش توسط گیرنده آگاه شود اما جی‌میل، هر پیامی را برای عاری بودن از محتوای مشکوک بررسی و در صورت مشکل دار بودن، مانع از نمایش خودکار تصویر شده و سوالی مبنی بر نیاز کاربر به بازشدن تصویر به وی نمایش داده خواهد شد.”

پیش از این سرویس دهنده‌های ایمیلی مانند مانند یاهو حتی آی‌پی آدرس کاربران را ضمیمه ایمیل‌ها می‌کردند اما جی‌میل چنین رویه‌ای را در پیش نگرفته بود. با این اوصاف به نظر می‌رسد این اقدام جدید گوگل، گامی به سوی عقب تلقی می‌شود. گامی که می‌تواند به کاهش امنیت سرویس جی‌میل گوگل، منجر شود.


انتهای خبر/






جهانبین,گوگل,جی,میل,جیمیل,تغییر,تغییرات,جدید,دانلود,امنیت,یاهو
مرجع : جام نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۵:۱۱

11 Jan 2020