۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳
کد مطلب : ۳۳۶۸۹
مدرس دانشگاه در چهارمحال و بختیاری:

جریان‌سازی در دانشگاه‌ها با بيان حرف نو وظيفه دانشجويان است

مدرس دانشگاه در چهارمحال و بختیاری گفت: شما دانشجويان اگر بتوانيد با بيان حرف نو در دل و فکر افراد تاثير بگذاريد می‌توانيد علاوه‌بر جذب افراد تاثيرگذار با ايجاد گفتمان در ميان اساتيد و دانشجويان و مطالبه از مسئولين از طريق برگزاري کرسي‌هاي آزادانديشي–تريبون آزاد–کارگاه‌هاي علمي و... يک جريان بزرگ را در دانشگاه‌هاي استان ايجاد نماييد.
جریان‌سازی در دانشگاه‌ها با بيان حرف نو وظيفه دانشجويان است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد؛ در يک کارگاه سه ساعته با حضور فعالين حوزه و پايگاه‌هاي دانشگاه علمي کاربردي استان چهارمحال و بختياري دومين نشست علمي دانشگاهي برگزار شد.

مدرس اين نشست آقاي سيد علي ميراحمدي بود.

هدف از برگزاري اين نشست توجيه علمي افراد تاثيرگذار در اين دانشگاه و همچنين ايجاد گفتمان‌سازي و جريان‌سازي در دانشگاه بود.

در اين نشست ميراحمدي با بيان مشکلات ساختاري اقتصادي و نحوه کارکرد و تاثير دانشجويان به عنوان قشر فرهيخته جامعه ايراد سخن نمود.

ميراحمدي گفت: در حال حاضر مشکلاتي همچون نحوه امتيازدهي وزارت علوم به مقالات isi و استثمار کشورها توسط کشورهاي غربي توسط tcp و عدم توجه به مسائل اين چنيني مشکلات خاصي بوجود آورده است.

ميراحمدي در ادامه به بيان مشکلات ساختاري در قسمت‌هاي مختلف جامعه مانند بيمارمحوري–افزايش درآمدها از طريق افزايش جرائم مانند پليس راه – بيمه‌ها و... اشاره کرد.

وی اذعان داشت: شما دانشجويان اگر بتوانيد با بيان حرف نو در دل و فکر افراد تاثير بگذاريد می‌توانيد علاوه‌بر جذب افراد تاثيرگذار با ايجاد گفتمان در ميان اساتيد و دانشجويان و مطالبه از مسئولين از طريق برگزاري کرسي‌هاي آزادانديشي–تريبون آزاد–کارگاه‌هاي علمي و... يک جريان بزرگ را در دانشگاه‌هاي استان ايجاد نماييد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۵۲:۵۵

19 Jan 2020