۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۴
کد مطلب : ۱۶۳۰۹

حوادث ساختگی در جهان و اهداف اسرائیل

مدیر حوزه علمیه استان گفت: اسرائیل از مسئله داعش در عراق، جام جهانی و اختلاف بین سنی و شیعه در جهت رسیدن به اهداف خود در فلسطین اشغالی استفاده می کند.
حوادث ساختگی در جهان و اهداف اسرائیل
حجت الاسلام احمدی در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با اشاره به حملات ناجوان مردانه اسرائیل به فلسطین اشغالی افزود: رژیم صهیونیسم با استفاده از ابزار مختلف از جمله جنگ های ساختگی، برپا داشتن تکفیری ها ذهن مردم جهان را به سمت این مسائل هدایت می کند تا مسئله فلسطین را کم رنگ جلوه دهد.

احمدی با بیان این که بحث فلسطین همیشه برای جهان اسلام مهم بوده است تصریح کرد: بسیاری از حوادث ساختگی بین المللی که در دنیا رخ می دهد، در جهت پیشبرد اهداف پشت پرده رژیم غاصب اسرائیل است.

وی اتحاد دو گروه حماس و فتح در فلسطین را بر باد دادن سال ها تلاش این رژیم در جهت اختلاف بین این گروه ها دانست و افزود: اسرائیل علی رغم این همه هیاهو در صدد است که شکست های تلخ خود را در جنگ های ۲۲ روزه و ۳۳ روزه جبران کند این در حالی است که خبرها نشان دهنده شکست دوباره اسرائیل از غزه است.

احمدی اذعان داشت: با وجود این که موشک های اسرائیل تعداد زیادی از مردم بی گناه غزه را به خاک و خون کشانده است باز هم  این مردم می ایستند و مقاومت می کنند تا به حمدالله شکست سنگینی بر پیکره دشمن وارد کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۵۱:۴۵

13 Jan 2020