۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳
کد مطلب : ۳۳۹۵۹
مسئول بسيج هنرمندان چهارمحال و بختياري:

هنرمندي که در برابر بي توجهي مسئولين سکوت کند هنرمند نيست

مسئول بسيج هنرمندان چهارمحال و بختياري گفت: هنرمندان بايد بر اساس تکليف هنرمند انقلابي عمل کنند و هنرمندي که در برابر بي توجهي مسئولين سکوت کند هنرمند نيست. [هنرمندي که در برابر بي توجهي مسئولين سکوت کند هنرمند نيست]
هنرمندي که در برابر بي توجهي مسئولين سکوت کند هنرمند نيست
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ مجتبي بيگي مسئول بسيج هنرمندان چهارمحال و بختياري گفت: هفته هنر فرصتي مناسب براي تبيين شاخصه هاي فرهنگي است.

وي با اشاره به اينکه هنرمندان ما بايد انقلابي عمل کنند بيان داشت: هنر انقلابي بايد زيبايي ها را ببيند و آن ها را در غالب هنر منتشر کند.

بيگي با بيان اينکه هنرمند اسلامي دگرگوني خاص خود را دارد اذعان داشت: هنرمندان انقلابي بايد در بحث تکنيک و محتوا تلاش کنند تا به پيشرفت برسد.

وي يادآور شد: رضايت خداوند و نارضايتي دشمن از صفات و ويژگي هاي هنرمندان است.

بيگي با اشاره به اينکه دو هزار شهيد هنرمندان چراغ راه حرکتي هنرمندان است عنوان کرد: شهيد ماشاءـ الله صفاري کرماني از شعراي ملي هشت سال دفاع مقدس به نام شهيد شاخص در کشور و شهيد ابراهيم حيدري از نويسندگان استان به عنوان شهيد شاخص هنرمند چهارمحال و بختياري انتخاب شده است.

بيگي با اشاره به ستادي برگزار شدن برنامه‌هاي امسال هفته هنر انقلاب اسلامي، تصريح کرد: سرکشي از خانواده شهداي هنرمند استان، ديدار با هنرمندان و پيشکسوتان و دو ويژه برنامه هفته هنر انقلاب اسلامي از طرف بسيج هنرمندان از جمله مراسم اختتاميه حماسه حضور و اختتاميه مسابقه کاريکاتور آتشنشانان حادثه پلاسکو که در ۲۶ فروردين ماه برگزار مي شود را از ديگر برنامه هاي اين هفته عنوان کرد .

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۰۹:۱۰

27 Jan 2020