۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷
کد مطلب : ۳۶۱۷۱
دادستان شهرستان بن خبر داد

کشف بيش از 11 کيلو انواع مواد مخدر در شهرستان بن

دادستان شهرستان بن از کشف بيش از 11 کيلو گرم انواع مواد مواد مخدر در يک عمليات در اين شهرستان خبر داد.
کشف بيش از 11 کيلو انواع مواد مخدر در شهرستان بن
به گزارش جهانبین نیوز، محمدرضا سياهپور دادستان عمومى و انقلاب شهرستان بن در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر گفت: از ابتداي امسال دادگسترى بن برخورد قاطع با افراد دخيل در امر مواد مخدر اعم از توليدكنندگان و توزيع كنندگان در سطح شهرستان را در دستور کار قرار خود قرار دادند.

وي اظهار داشت: در 6 ماهه ابتداي سال 96 در سه حوزه پيش بينى، پيشگيرى و مقابله اقداماتى  با همكارى نيروى انتظامى و با محوريت مبارزه با مواد مخدر در سطح اين شهرستان به اجرا گذاشته شد که در اين طرح شناسايى نقاط آلوده و برخورد قاطع با معتادان متجاهر و توزيع کنندگان مواد مخدر، با دستورات دادستانى در اولويتهاى کارى پليس قرار گرفت.

دادستان شهرستان بن افزود: با دستورهاى مستمر به عوامل انتظامى شهرستان و با انجام تحقيقات گسترده و اشراف اطلاعاتي  پليس، نقاط آلوده شناسايي شد و در همين راستا در حدود 40 نفر در رابطه  با جرائم مختلف موادمخدر دستگير و پرونده هاي قضايي براى آنها تشکيل و در كمترين زمان ممكن احکام قاطع و مجازات ها متناسب با جرائم ارتکابي صادر مى شود.

سياهپور بيان کرد: در آخرين ماموريت پليس و با توجه به اطلاعات واصله  در مورد نگهدارى مقادير قابل توجه اى مواد مخدر توسط يک شخص در شهرستان ، شناسايى و رصد اين سوداگر مرگ در دستور کار قرار گرفت و اكيپى از پليس آگاهي با نظارت مستقيم جانشين فرمانده انتظامي تشكيل كه در يکي از محورهاى مواصلاتي و نقاط آلوده شهرستان موفق به دستگيرى متهم شدند و بيش از 10 کيلو گرم مواد مخدر سنتي از وي کشف و ضبط شد.


دادستان بن با تقدير از زحمات شبانه روزى مجموعه انتظامى شهرستان، از دستگيري هشت نفر از عناصر اصلي توزيع کننده انواع مواد مخدر در شهرستان خبر داد و گفت: 32 نفر نيز به علت ارتکاب جرايم مختلف حوزه مواد مخدر دستگير و پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به دستگاه قضائي معرفي شدند.



 
وي آموزش و ارتقاء مهارت، را از ارکان ضروري مبارزه با مواد مخدر دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به توليد و گسترش مواد مخدر صنعتي جديد، مقابله هدفمند و موثر پليس از طريق کسب دانش و آخرين اطلاعات روز، از ضروريات است.

سياهپور تاکيد کرد: ترديدي نيست که والدين با تقويت مهارت نه گفتن و کنترل دوستان و زمان رفت و آمد فرزندان به منزل و سيراب کردن آنان از محبت و دوستي در محيط خانواده، خواهند توانست از عواقب شوم انحراف و گرايش فرزندان به انواع مواد مخدر پيشگيري کنند

وي ضمن تشکر از همکاري و مشارکت مردم با پليس در زمينه مبارزه با مواد مخدر از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهيه، توزيع و فروش موادمخدر، در اسرع وقت از طريق تلفن ۱۱۰ و ۱۲۸ به پليس اطلاع دهند تا نسبت به شناسايي جرم و دستگيري متخلفان اقدام شود.

انتهاي پيام1026ج /520ز
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۱۷:۳۹

5 Jan 2020