۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
کد مطلب : ۳۹۰۵۱
رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری تاکید کرد

آموزش هدفمند و مشاوره‌ تخصصی در توانمندسازی کارهای نوپای فاوا نقش کلیدی دارد

رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری آموزش‌های هدفمند و برنامه ریزی شده و مشاوره‌های تخصصی را از راه‌های توانمندسازی کسب و کارهای نوپای فاوا عنوان کرد و گفت: امیدواریم در سال جدید شاهد رشد و شکوفایی کشور در زمینه تولید محتوا، نرم افزار و خلق ارزش افزوده در این حوزه باشیم.
آموزش هدفمند و مشاوره‌ تخصصی در توانمندسازی کارهای نوپای فاوا نقش کلیدی دارد
به گزارش جهانبین نیوز؛ اسماعیل پیرعلی رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری امروز در نشست تخصصی پارک علم و فناوری و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با موضوع "مرکز تسهیل گری کسب و کارهای نوپای فاوای" چهارمحال و بختیاری، با تاکید بر حمایت از محصولات و کالاهای ایرانی اظهار داشت: با توجه به دانش فنی و توانمندی شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات، تولیدات نرم افزاری جوابگوی نیاز کشور خواهد بود و حتی میتوان این محصولات را به بازارهای خارجی عرضه نمود.

وی آموزش‌های هدفمند و برنامه ریزی شده و مشاوره‌های تخصصی را از راه‌های توانمندسازی کسب و کارهای نوپای فاوا عنوان نمود و اظهار امیدواری کرد در سال جدید شاهد رشد و شکوفایی کشور در زمینه تولید محتوا و نرم افزار و خلق ارزش افزوده در این حوزه خواهیم بود.

باید فرهنگ سازی برای ایجاد استارتاپ‌های موفق بین دانشجویان و دانش‌آموزان گسترش یابد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان نیز در این جلسه حمایت از کسب و کارهای نوپای فاوا را از مهمترین برنامه ای این اداره کل عنوان نمود و افزود: این اداره کل پس از راه اندازی مرکز "آپا" و مرکز "تسهیل گری کسب و کارهای نوپای فاوا" با همکاری پارک علم و فناوری و مراکز دانشگاهی استان، راه اندازی صندوق سرمایه گذاری ریسک پذیر از طریق صندوق وجوه اداره شده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را در دستور کار قرار داده است.

مرتضی بلالی با اشاره به دوره‌های آموزشی برگزار شده توسط مرکز تسهیل گری کسب و کارهای نوپای فاوا خواستار برگزاری این دوره‌ها در دیگر شهرستان های استان شد.

وی تصریح کرد: فرهنگ سازی برای ایجاد استارتاپ‌های موفق نه تنها در میان دانشجویان بلکه باید در میان دانش آموزان نیز گسترش یابد.


انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۰۷:۲۰

21 Jan 2020