۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹
کد مطلب : ۳۲۷۵۱
رئيس آموزش و پرورش شهرستان اردل:

7 مدرسه شهرستان اردل نيازمند بازسازي و مقاوم سازي است

رئيس آموزش و پرورش شهرستان اردل با بيان اينکه تعداد 27 مدرسه شهرستان اردل عمر بالاي 25 سال دارند گفت: 7 مدرسه شهرستان اردل نيازمند بازسازي و مقاوم سازي است.
7 مدرسه شهرستان اردل نيازمند بازسازي و مقاوم سازي است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از هفت چشمه، قربانعلي بهرامي رئيس آموزش و پرورش شهرستان اردل در جشنواره خيرين مدرسه ساز اين شهرستان که با حضور مسئولين استاني و شهرستاني در نمازخانه آموزش پرورش برگزار شد گفت: صحبت از شخصيت خيرين يعني صحبت از علم و دانش و تربيت و شرافت ايراني و امروز مردم شهرستان اردل اين کار خدا پسندانه را به نحوه احسن انجام مي دهند.
 
بهرامي با اشاره به آمار مدارس خيري ساخته شده و در حال ساخت اين شهرستان از خدمت نيک و ماندگار خيرين حاضر و غايب تقدير و تشکر نمود.

وي با بيان اينکه با بيان اينکه تعداد ۲۷ مدرسه شهرستان اردل عمر بالاي ۲۵ سال دارند ادامه داد: هفت مدرسه شهرستان اردل نيازمند بازسازي و مقاوم سازي است.

رئيس آموزش و پرورش شهرستان اردل بيان کرد: هر فردي به هرنوعي و هرميزاني که مي تواند در امر مدرسه سازي، مدرسه داري و مدرسه ياري کمکي به آموزش و پرورش کند، خير محسوب مي شود و خدمت او نزد خالق و مخلوق ماندگار مي ماند.

در ادامه حجت الاسلام موسي سلمان پور امام جمعه شهر اردل با بيان آيه شريفه اي از قرآن مدرسه سازي را عملي نيکو وماندگار دانست و ازجمله اعمالي ست که باقيات صالحات محسوب مي شود.

سلمان پور با تاکيد بر اهميت و جايگاه دانش و علم‌آموزي در جامعه و لزوم تلاش براي تقويت زيرساخت‌هاي اين بخش بیان داشت: خيرين مدرسه‌ساز انسان‌هاي بزرگي هستند که در راستاي فراهم کردن محيط رشد علم و دانش اموال خود را صرف مي‌کنند و به همين سبب اين اقدام خيرين مورد احترام همگان در جامعه است.

مهندس بيژن حيدري مديرکل نوسازي مدارس استان چهارمحال و بختياري در اين جلسه نيز ضمن تشکر فراوان از کمک هاي خيرين محترم، تلاش مديرکل محترم براي خدمت هرچه بهتر و بيشتر به مناطق محروم، برگزاري اينگونه جلسات توسط مناطق و همکاري فرمانداران را گامي موثر در راه جذب کمک هاي خيرين محترم دانست.

حيدري علت پيشرفت برخي کشورها در زمينه هاي اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي، ورزشي و ساير مسايل را توجه ويژه آن کشورها به امر آموزش عنوان کرد و خاطرنشان کرد: در کشور ما نيز جهت پيشرفت همه جانبه بايد مسئولين توجه ويژه به امر آموزش و سرمايه گذاري در امر آموزش داشته باشند تا بتوانيم در همه زمينه ها پيشرفت کنيم.

حيدري با بيان اينکه سهم بودجه آموزش و پرورش از سهم بودجه عمومي کل کشور کم است افزود: بسياري از مدارس، سالن ها و نمازخانه هاي کنوني ما حاصل کمک هاي خيرين محترم مي باشد.

مديرکل نوسازي مدارس استان چهارمحال و بختياري بيان کرد: بعد از انقلاب حدود ۵۵۰ هزار کلاس در قالب ۱۱۲ هزار مدرسه ساخته شده که تعداد زيادي (يک سوم) از آنها بعلت قدمت بالا فرسوده مي باشند و نياز به بازسازي دارند و بودجه مدنظر براي آموزش و پرورش پاسخگو نيست و همچنان دست خيرين و نيکوکاران را به گرمي مي فشاريم تا همچنان ياري رسان ما باشند.

در پايان اين جلسه محمد نوذري فرماندار شهرستان اردل ضمن تشکر فراوان از خيرين داخل و خارج کشور که با کمک هاي خود به فرزندان اين مرز و بوم موجب پيشرفت جامعه مي شوند، عمل نيک اين افراد را باقيات صالحات و معامله با خداوند دانست.

نوذري با تجليل از اين اقدام و عمل خداپسندانه خيرين خاطرنشان کرد: اين کار نيک و معنوي و فرهنگي خيرين همواره در طول تاريخ ماندگار خواهد بود.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۲۷:۱۵

26 Jan 2020