۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲
کد مطلب : ۳۷۲۵۱
طی پیامی

نماینده ولی‌فقیه در استان پیروزی جبهه مقاومت و شکست داعش را تبریک گفت

حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌ و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با صدور پیامی پیروزی جبهه مقاومت و شکست مفتضحانه داعش را محضر مقام رهبری و همه تلاشگران جبهه مقاومت و رزمندگان مدافع حرم و خانواده‌ها و بازماندگانشان که این روزها شاهد به‌بار نشستن خون عزیزان خود هستند، تبریک گفت.
نماینده ولی‌فقیه در استان پیروزی جبهه مقاومت و شکست داعش را تبریک گفت
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌ و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با صدور پیامی پیروزی جبهه مقاومت و شکست مفتضحانه داعش را محضر مقام رهبری و همه تلاشگران جبهه مقاومت و رزمندگان مدافع حرم و خانواده‌ها و بازماندگانشان که این روزها شاهد به‌بار نشستن خون عزیزان خود هستند، تبریک گفت.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

وَ ما رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَ لکِنَّ اللهَ رَمى

 بار دیگر خدای متعال نصرت ویژه‌اش را به مجاهدان فی سبیل‌الله عطا نمود و وعده ان تنصرالله ینصرکم در مرئی و منظر مؤمنان قرار گرفت؛

شکست مفتضحانه داعش و رسوائی اربابان مستکبر و طاغوتیان ستمگر پرده‌ای دیگر از چهره عنکبوتی نظام سلطه را کنار زد و به همگان فهماند که وحدت و اعتصام به حبل‌الله از کمترین عِدّه و عُدّه قدرتی می‌سازد که بزرگترین و به هم پیوسته‌ترین قدرت ها را هم به رسوائی و شکست خواهد رساند.

این روزها همه ایران اسلامی و عراق و سوریه و همه حزب‌الله و همه هواداران جبهه مقاومت لبخند شادی بر لب داشته و تبریک‌گوی محضر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی هستند.

ما هم وظیفه می‌دانیم تبریک ویژه محضر رهبری عزیز و محضر همه تلاشگران جبهه مقاومت و رزمندگان مدافع حرم داشته و بویژه قدردان سردار رشید و مخلص، سرلشگر بسیجی حاج قاسم سلیمانی باشیم و به روح بلند و ملکوتی شهدای جبهه مقاومت و شهدای مدافع حرم و بویژه شهدای مدافع حرم استانمان درود فرستاده و برای آنها علوّ درجات مسألت نمائیم و به محضر خانواده‌ها و بازماندگانشان که این روزها شاهد به بار نشستن خون عزیزان خود هستند سلام و تحیّت ویژه داشته باشیم.

ایستادگی و مقاومت در برابر فتنه‌های جهانی و در برابر تهدیدها و عربده کشی های توخالی، تنها راه رسیدن به عزت و کرامت انسانی است.

و ما النّصر إلاّ من عند الله العزیز الحكیم

یکم/آذر/
۱۳۹۶
محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۰۲:۱۸

27 Dec 2019