۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۵
کد مطلب : ۱۱۸۷۱

رییس مجلس اعلام کرد: بودجه ۹۳ هفته آینده به صحن علنی مجلس می‌آید

علی لاریجانی رئیس مجلس پیش از پایان جلسه اعلام کرد که مجلس فردا به دلیل تراکم کاری کمیسیون تلفیق جلسه علنی ندارد و جلسه بعدی پارلمان، یکشنبه هفته آینده ششم بهمن‌ماه تشکیل می‌شود.
رییس مجلس اعلام کرد: بودجه ۹۳ هفته آینده به صحن علنی مجلس می‌آید
به گزارش جهانبین به نقل از فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس پیش از پایان جلسه اعلام کرد که مجلس فردا به دلیل تراکم کاری کمیسیون تلفیق جلسه علنی ندارد و جلسه بعدی پارلمان، یکشنبه هفته آینده ششم بهمن‌ماه تشکیل می‌شود.

رئیس مجلس همچنین گفت: از آنجائیکه لازم بود کمیسیون تلفیق با سرعت بیشتری کار رسیدگی به لایحه بودجه ۹۳ را انجام دهد، همچنین بخش‌های هزینه‌ای بودجه به صورت جدی مطرح است، لذات تصمیم گرفتیم فردا مجلس جلسه علنی نداشته باشد و این فرصت به کمیسیون تلفیق اختصاص یافت و اعضای این کمیسیون باید توجه داشته باشند که ما فردا به احترام اینکه بودجه این هفته در کمیسیون تلفیق جمع‌بندی شود و هفته آینده برای رسیدگی به صحن علنی بیاید، تشکیل جلسه علنی ندادیم.

رئیس مجلس خاطرنشان کرد: آقای مصباحی مقدم رئیس کمیسیون تلفیق مدیریت کند تا از فردا و طی چند روز آینده این کمیسیون از صبح تا شب رسیدگی به بودجه را سامان دهد و هفته آینده بودجه در صحن علنی مورد بررسی قرار گیرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۵۸:۵۵

16 Jan 2020